صدور حکم برای ۲۶۵۰ اسیر فلسطینی؛ ۵۴۴ نفر به حبس ابد محکوم شده‌اند

مسؤول رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی از محکوم شدن ۵۴۴ اسیر به حبس ابد در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ - 17October 2020

صدور حکم برای ۲۶۵۰ اسیر فلسطینی؛ ۵۴۴ نفر به حبس ابد محکوم شده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالناصر فروانه» مسؤول رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد، بر اساس جدیدترین آمار از اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی برای ۲۶۵۰ اسیر فلسطینی احکام مختلف صادر شده و ۵۴۴ نفر آن‌ها به حبس ابد محکوم شده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزری «سما»، وی افزود: در بین اسرایی که برای آن‌ها حکم صادر شده ۵۹ کودک نیز وجود دارند که ۵۵ نفر آن‌ها ۱۶ تا ۱۸ ساله و ۴ نفر آن‌ها ۱۴ تا ۱۶ ساله هستند.

فروانه تصریح کرد: برای ۱۵۰۱ نفر از اسرا حبس بالای ۱۰ سال، برای ۱۷۳ نفر حبس ۱۰ تا ۱۵ سال، برای ۲۹۰ نفر حبس ۱۵ تا ۲۰ سال، برای ۴۹۴ نفر حبس بیش از ۲۰ سال و کمتر از حبس ابد و برای باقی آن‌ها یعنی ۵۴۴ نفر یک یا چند بار حبس ابد صادر شده است.

وی ادامه داد: ۱۱۴۹ اسیر هم هستند که به حبس کمتر از ۱۰ سال محکوم شده‌اند، ۷۹۲ اسیر حبس ۳ ماهه یا کمتر از ۵ سال دارند و ۳۵۷ اسیر به حبس ۵ تا ۱۰ ساله محکوم شده‌اند.

تعدادی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ۴۴۰۰ اسیر است که در میان آن‌ها ۳۸ اسیر زن، ۱۵۵ کودک و ۳۵۰ نفر بازداشت موقت وجود دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار