نماینده مجلس: گره زدن امورات مملکتی به انتخابات آمریکا وقت‌کشی سیاسی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی دولتی به سال هشتم عمر خود می رسد و تدبیری هم برای اداره کشور نداشته باشد به وقت کشی و بهانه‌تراشی روی می‌آورد که یکی از آن‌ها گره زدن امورات کشور به انتخابات یک کشور است.
کد خبر: ۴۲۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ - 17October 2020

نماینده مجلس: گره زدن امورات مملکتی به انتخابات آمریکا وقت‌کشی سیاسی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌و‌گویی، درباره  فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقتصاد کشور به هیچ وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید، تدبیرش این بود که به قدرت که رسید با آمریکا مذاکره و تحریم‌ها را بر طرف کند و پس رفع تحریم‌ها، دلارهای نفتی را وارد کشور کند و با همین دلارهای نفتی مملکت را بچرخاند که این سیاست شکست خورد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید هیچ راهبرد جایگزین پس از مذاکره ندارد، تصریح کرد: وقتی دولتی به سال هشتم عمر خود می رسد و تدبیری هم برای اداره کشور نداشته باشد به وقت کشی و بهانه تراشی روی می‌آورد؛ وقتی کسی قدرت اداره یک مجموعه ای ندارد بهانه جویی و تراشی شروع می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: یکی از بهانه‌ها تراشی‌های امروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است در حالی که بین حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران هیچ اختلاف نظری وجود ندارد ممکن از در روش تفاوت نظر داشته باشند.

میرزایی ادامه داد: دموکرات‌ها مثلا معتقدند که باید نقطه امیدی برای ایران درست کرده و پس از فریب جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما جمهوری‌خواهان بر این باورند که باید چماق را بالای سر جمهوری اسلامی نگه دارند از شدت ضربه و ... آن را نابود کنند. بنابراین گره زدن امورات کشور به انتخابات یک کشور بهانه‌تراشی و وقت کشی سیاسی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: راهبرد برخی از افراد با شکست رو به رو شده است بنابراین می خواهند وقت تلف شود تا به صورت طبیعی انتقال قدرت صورت بگیرد و با استیضاح و غیره بی آبرویی در کارنامه این دولت ثبت نشود.

منبع: فارس

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار