با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر فرمانده جبهه مقاومت از صدا و سیمای مازندران جهت پوشش برنامه‌های شهدای خان‌طومان

سردار سرتیپ پاسدار «حمیدرضا رستمیان» با صدور پیامی از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز مازندران برای پوشش مراسم‎های وداع و تشییع شهدای مدافع حرم تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۲۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ - 17October 2020

تقدیر فرمانده جبهه مقاومت از صدا و سیمای مازندران جهت پوشش برنامه‌های شهدای خان‌طومانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار سرتیپ پاسدار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده جبهه مقاومت و همرزم شهدای مدافع حرم مازندران با صدور پیامی از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز مازندران برای پوشش مراسم‌های وداع و تشییع شهدای مدافع حرم تقدیر کرد.

در پیام فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خطاب به  «هادی ابراهیمی» آمده است:

«بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر همه خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان، رزمندگان بدون مرز و این حقیر جامانده از کاروان شهیدان را از جنابعالی و همه کارکنان خدوم و تلاشگر صداوسیمای استان که در نشر فرهنگ جهاد و شهادت، بویژه به نمایش گذاشتن حماسه مردم فهیم و شهیدپرور و مراسمات برگزار شده شهدای مدافع حرم، در تمامی مقاطع و شرایط اعلام می‌نمایم.

این اقدام شایسته شبکه تبرستان، باعث تسکین و آرامش همه خانواده‌های معزز شهیدان و وفاداران به انقلاب اسلامی گردید.»

استان مازندران در این چند روزی که میزبان ابدان مطهر شهیدانش بود، عطر خوش شهدای جاویدالاثر مدافع حرم را همانند دوران دفاع مقدس چشیده است.

ان‌شاء‌الله حضرتعالی و همه عزیزان تلاشگر مجموعه تحت امر، همیشه تحت توجهات حضرت، ولی عصر (ع) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق، مؤید و سربلند باشید.

شبکه تبرستان ضمن پوشش پخش زنده مراسم‌های وداع با شهدای مدافع حرم، در اقدامی بی‌سابقه و تحسین برانگیز، تشییع و خاکسپاری شهدای مدافع حرم خان‌طومان در پنج شهرستان استان مازندران را به‌طور همزمان و مستقیم تحت پوشش قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار