هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو تظاهرات کردند

هزاران نفر روز شنبه در قدس اشغالی و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات برگزار کردند.
کد خبر: ۴۲۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 17October 2020

هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو تظاهرات کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، همانند شنبه‌های گذشته هزاران نفر در قدس اشغالی و دیگر شهرهای سرزمین‌های اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم تظاهرات برگزار کردند.

پس از آغاز قرنطینه سراسری در سرزمین‌های اشغالی، تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رعایت فاصله اجتماعی و به صورت گسترده برگزار می‌شود.

طی ماه‌های گذشته که تظاهرات علیه فساد نتانیاهو و نحوه مدیریت مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود، در تظاهرات عصرهای شنبه بیشترین تعداد معترضان مشارکت می‌کنند.

پس از آغاز محدودیت‌های تردد از ماه گذشته، ده‌ها هزار نفر با برگزاری تظاهرات در میدان‌های نزدیک خانه‌هایشان، اعتراض خود را به نتانیاهو اعلام می‌کنند.

همزمان با افزایش مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی، اخبار دریافتی از افزایش شمار بیکاران و ناتوانی دولت نتانیاهو در بهبود وضعیت معیشتی ساکنان فلسطین اشغالی حکایت دارد.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به بیش از 302 هزار نفر رسیده که از این تعداد 2167 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها