نماینده ولی فقیه در گیلان:

امتی که دارای ویژگی‌های ایمان و مقاومت باشد یک امت شکست‌ناپذیر است

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه امتی که دارای ویژگی‌های ایمان، هجرت، جهاد، صبر و مقاومت باشد یک امت شکست‌ناپذیر است گفت: مفاهیم دفاع مقدس را نمی‌توان با هیچ کشوری مقایسه کرد و خانواده‌هایی که در این حوزه حضور پیدا کردند امروز همچنان در همان مسیر هستند.
کد خبر: ۴۲۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 17October 2020

امتی که دارای ویژگی‌های ایمان، هجرت، جهاد، صبر و مقاومت باشد یک امت شکست‌ناپذیر است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم یادواره 130 شهید والامقام بخش «چابکسر» شهرستان «رودسر» که همزمان با سالروز شهادت امام رضا (علیه السلام) با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: عزت‌ ایران اسلامی در دنیای معاصر را مدیون خون شهدا هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امتی که دارای ویژگی‌های ایمان، هجرت، جهاد، صبر و مقاومت باشد یک امت شکست‌ناپذیر است تصریح کرد: مفاهیم دفاع مقدس را نمی‌توان با هیچ کشوری مقایسه کرد و خانواده‌هایی که در این حوزه حضور پیدا کردند امروز همچنان در همان مسیر هستند.

وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران با وجود مشکلات مختلف اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و افزود: امروز بسیاری از کشورهای منطقه از صبر و ایستادگی ملت ایران الگو می‌گیرند و با ما همراه شدند.

آیت‌الله «رسول فلاحتی» برخی ضعف مدیریت‌ها و کسری بودجه دولت را مانع برطرف‌سازی مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه فقر و مشکلات استان گیلان پشت سرسبزی استان پنهان شده است.

وی با بیان اینکه خداوند ملت ایران را مورد توجه ویژه قرار داده و این مردم همواره مومن و متدین هستند متذکر شد: دشمن با اِعمال تحریم‌های ظالمانه درصدد به زانو درآوردن ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بهره‌مندی این ملت از رهبری داهیانه و الهی را از نعمات خداوند به این ملت دانست و افزود: امروز رهبران آمریکایی‌ در سایه جمهوری اسلامی ذلیل شدند و این از عنایات خداوند به این کشور است.

وی مشکلات آب شرب، فاضلاب، پسماند و آلودگی رودخانه‌ها را از جمله معضلات و مشکلات استان گیلان برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از راه‌ها و مسیرهای روستایی گیلان با مشکلاتی روبه‌رو هستند و سیم‌های برق نیز فرسوده هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اولویت‌بندی مشکلات استان باید مورد توجه مسئولان باشد و این اقدامات تأثیرگذار خواهد بود افزود: مسئولان در برطرف‌سازی مشکلات و معضلات از ظرفیت مشارکت‌های مردمی استفاده کنند.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در گیلان با حضور در جمع خانواده شهدای بخش چابکسر با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها