فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

اجرای ۸۲ عنوان برنامه طی هفته ناجا در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای ۸۲ عنوان برنامه طی هفته ناجا در استان خبر داد و گفت: تمامی برنامه‌های هفته ناجا با رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ - 18October 2020

۸۲ عنوان برنامه طی هفته ناجا در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بیرجند، اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر آغاز و تا دوم آبان به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شعار هفته ناجا «باهم برای امنیت و سلامت» انتخاب شده، گفت: برنامه‌های متنوعی در هفته نیروی انتظامی تدارک دیده شده و این برنامه‌ها امروز با صبحگاه عمومی کارکنان نیروی انتظامی استان آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای بازنمایی و معرفی جلوه‌هایی ازخدمات و تصویر واقعی اقتدار، کارآمدی، توانمندی، هوشمندی پلیس به آحاد جامعه است.

فرشید از اجرای ۸۲ عنوان برنامه طی هفته ناجا در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از کارکنان خدوم ناجا و خانواده‌های آن‌ها، بازنشستگان، ایثارگران، پیشکسوتان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده معظم شهدا و مدافعان حریم نظم و امنیت از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته ناجا با رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، اضافه کرد: پلیس همگام و همدوش با بهداشت و درمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کند و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خدمت به مردم را افتخار نیروی انتظامی دانست و بیان داشت: پلیس ما، یک پلیس مقتدر اما مهربان است و مقتدر بودن به معنی برخورد خشونت‌آمیز نیست بلکه به معنی آگاهی و بصیرت بالای نیرو‌های انتظامی است.

فرشید خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش در سخت‌ترین شرایط، از مرز‌ها گرفته تا روستا‌ها و شهرها، آماده برقراری نظم و امنیت در کشور است و اینکه امروز نیروی انتظامی مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران است وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار