چهل‌سالگی سرو/ معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تهیه نمایشنامه «قطار جنوب» در مازندران

«روح الله ایرانمهر» از تهیه و تولید نمایشنامه «قطار جنوب» با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ - 18October 2020

تهیه نمایشنامه «قطار جنوب» در مازندران«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از تهیه و تولید نمایشنامه «قطار جنوب» با حمایت این اداره‌کل و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

وی افزود: نمایش «قطار جنوب» دارای ژانر دفاع مقدس و درام است که به تهیه‌کنندگی «امید برزگر»، نویسندگی «علیرضا حنیفی» و کارگردانی «مهدی تقی‌پور» آماده می‌شود.

ایرانمهر با بیان اینکه این نمایش با بازیگری «امید برزگر» در نقش یوسف و «مریم جوان» در نقش مریم در حال آماده شدن است، گفت: همچنین «مهدی تقی‌پور» در بخش انتخاب موسیقی و «مریم جوان» به عنوان طراح صحنه و لباس فعالیت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: این نمایش درباره زندگی همسر شهیدی است که در عملیات فاو به شهادت رسید اما پیکر مطهر این شهید هنوز پیدا نشد و همسر شهید به دنبال نشانه‌هایی از محل حادثه است تا خود را به آرامش برساند.

ایرانمهر با بیان اینکه این نمایشنامه برای حضور در جشواره «نگاه» در استان تهران موسسه هنرگستر حیایی و جشنواره‌هایی که امکان ارائه اثر در آن وجود داشته باشد در حال آماده سازی است، گفت: به امید خدا با بهتر شدن شرایط بیماری کرونا و اخذ مجوزهای مورد نیاز آماده اجرای عمومی در یکی از سالن‌های تهران خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار