تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا در هفته نیروی انتظامی

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای تسهیلات ویژه این سازمان در هفته ناجا را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۲۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 18October 2020

تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا در هفته نیروی انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

تسهیلات ویژه‌ای در این هفته از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا برای رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است.

مشمولان کلیه مقاطع تحصیلی دارای برگ آماده به خدمت که متقاضی تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به تاریخ آبان‌ماه سال جاری هستند، می‌توانند در هفته نیروی انتظامی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین مشمولان کنکوری کلیه مقاطع تحصیلی دارای برگ آماده به خدمت می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا پایان آذرماه امسال از طریق دفاتر مذکور تمدید کنند.

در راستای رسیدگی حداکثری به پرونده‌های پزشکی و یا کفالت مشمولان، کمیسیون‌های مربوطه با ظرفیت بیشتر در این هفته برگزار می‌شود.

مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار