فرمانده سپاه میاندورود خبر داد؛

توزیع ۷ هزار سبد معیشتی به افراد آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان میاندورود

سرهنگ «جعفر اصغری» از توزیع هفت هزار سبد معیشتی بالغ بر ۴ میلیارد تومان به محرومین و افراد آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان میاندورود خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 18October 2020

توزیع ۷ هزار سبد معیشتی به افراد آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان میاندورودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «جعفر اصغری» فرمانده سپاه شهرستان میاندورود در آئین مرحله سوم نهضت کمک مومنانه که صبح امروز در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، از توزیع هفت هزار سبد معیشتی بالغ بر 4 میلیارد تومان به محرومین و افراد آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و اظهار داشت: در کنار سبدهای معیشتی، سبدهای تحصیلی داشتیم و 200 هزار دستکش، 200 هزار ماسک و 100 هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط خواهران و برادران فرمانده پایگاه‌های بسیج توزیع شد.

وی، سازماندهی 30 هزار بسیجی شهرستان، تشکیل گردان بزرگ سایبری، ساخت 54 واحد مسکونی با کمک کمیته امداد و بهزیستی، ساماندهی 30 یادمان شهید و اجرای 65 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان را از دیگر مأموریت‌های سپاه میاندورود دانست.

فرمانده سپاه میاندورود ادامه داد: سپاه پاسداران با مردم و در کنار مردم است و همه با هم با همین مردم انقلابی به سمت تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی که زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است، خواهیم رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها