ریاست دفتر فرماندهی کل قوا:

ترویج یاد شهیدان، ذکر موفقیت وحدت امت اسلامی است

سردار محمد شیرازی نوشت: ذکر و ترویج یاد شهیدان، ذکر موفقیت وحدت امت اسلامی از هر زبان و کشور در طی طریق صراط مستقیم و پیروزی حق بر باطل است.
کد خبر: ۴۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ - 18October 2020

ترویج یاد شهیدان، ذکر موفقیت وحدت امت اسلامی استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، سردار سرتیپ محمد شیرازی در یادداشتی بر کتاب «ابوباران» خاطرات مصطفی نجیب از حضور فاطمیون در نبرد سوریه، به قلم زهرا سادات ثابتی، انتشارات خط مقدم نوشت: از توجه و ذکر و یاد شهدای عزیز در این دوران شکوفایی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و نهایت ظلم و ستم ستمگران و ظالمین یکپارچه قیام‌کننده‌ جهان قدردانی می‌شود.

ریاست دفتر فرماندهی کل قوا افزود: اراده الهی پیروزی خون بر شمشیر را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد هستیم.

شیرازی خاطرنشان کرد: ذکر و ترویج یاد شهیدان - مانند آنچه در کتاب ابوباران شاهد آن هستیم- ذکر موفقیت وحدت امت اسلامی از هر زبان و کشور در طی طریق صراط مستقیم و پیروزی حق بر باطل است.

وی تصریح کرد: مسیر پر پیچ و خم نتوانست اراده و انگیزه‌ قوی این رزمنده عزیز را کُند کند و مهم، استقامت تا آخر است که به وصال می‌رسد؛ همچنان ‌که استقامت شهید عزیز ما حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ محبوب رزمندگان مدافع حرم سر آخر جواب داد و خداوند متعال به واسطه‌ اخلاص‌اش، محبت‌اش را در دل مردم جهان قرار داد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار