مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

روحانیت نقش مهمی در عزت و سربلندی ملت ایران داشته است

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با اشاره به نقش روحانیت در تربیت دینی جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: این قشر نقش مهمی در عزت و سربلندی ملت ایران داشته است.
کد خبر: ۴۲۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ - 18October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از روحانیون فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: دفاع مقدس سرآغازی برای پایان همه وابستگی‌های کشورمان بود، زیرا راه استقلال ما را هموار کرد و توان بازدارندگی‌مان را افزایش داد.

وی با اشاره به نقش روحانیون در تربیت دینی نوجوانان و جوانان و وظیفه تبلیغی آنها در دوران دفاع مقدس، افزود: قشر روحانیت بعد از دفاع مقدس هم نقش مهمی در تربیت نسل‌ها ایفا کرده و در عرصه‌های مختلف سبب عزت و سربلندی کشور ما شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بالندگی هر جامعه‌ای به واسطه سرمایه‌های اجتماعی آن جامعه به وقوع می‌پیوندد، گفت: این سرمایه‌های اجتماعی، خدمت‌گزاران آن جامعه هستند که صادقانه در راه عزت و سربلندی کشور و ملت خود گام برمی‌دارند.

آسمند از همکاری‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار