فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی:

نیرو‌ی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت در جامعه هستند

سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی‌تبار» گفت: نیرو‌ی انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.
کد خبر: ۴۲۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ - 18October 2020
نیرو‌ی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت در جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در این راه، شب و روز نمی‌شناسند.
 
نیرو‌ی انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.
 
بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.
 
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های همرزمان خودم در نیروی انتظامی خصوصا در فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی، راهور و پلیس راه شهرستان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار