مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام است

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت و آسایش اجتماعی با مشارکت همه شهروندان در جامعه است که قطعاً اگر قدر این زحمات و امنیت را نادیده بگیریم در محضر الهی و شهدای گرانقدر باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۴۲۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ - 18October 2020

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر تمام حافظان نظم و امنیت به ویژه همکاران نیروی انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که با جذب و پرورش جوان‌های مومن و انقلابی و ولایت مدار توانسته است بهترین امنیت را برای جامعه اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: جوان‌هایی که با در دست گرفتن جان خود با تمام کسانی که امنیت این کشور را نشانه گرفتند مبارزه می‌کنند و هنوز هم شاهد رشادت‌ها و شهادت این عزیزان در جای‌جای میهن اسلامی به ویژه در مرزهای کشور اسلامی ایران هستیم.

منصور زارع افزود: نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده امنيت و آسایش اجتماعی با مشاركت همه شهروندان در جامعه است که قطعاً اگر قدر این زحمات و امنیت را نادیده بگیریم در محضر الهی و شهدای گرانقدر باید پاسخگو باشیم. 

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران خدوم و ارزشمند نیروی انتظامی برای آنان آرزوی موفقیت و بهروزی داشت و اظهار کرد: دست یکایک این عزیزان را می‌بوسم و امیدوارم عاقبت همه ما ختم به شهادت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار