در رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی راهور ناجا؛

فرمانده ناجا: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی روح تازه‌ای در کالبدمان دمید

سردار سرتیپ اشتری با اشاره به پیام امام خامنه‌ای همزمان با هفته ناجا و ابلاغ سلام و قدردانی ایشان گفت: پیام فرماندهی معظم کل قوا روح تازه‌ای در کالبد همه فرماندهان و کارکنان دمید.
کد خبر: ۴۲۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ - 21October 2020

پیام رهبری به ناجا، روح تازه‌ای در کالبدمان دمید /برگزاری رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی راهور ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی اظهار داشت: سپاس و تشکر ویژه خود و همه همکارانم را محضر فرماندهی معظم کل قوا اعلام می‌کنم که با پیام سراسر مهر و محبت خود، ما را مورد لطف و عنایت قرار دادند و باعث ارتقاء روحیه و توان همه فرماندهان و کارکنان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری در قدردانی از ناجا روح جدیدی در کالبد همه همکاران دمید، ادامه داد: خداوند را به واسطه وجود چنین رهبری حکیم و فرزانه شکرگزار هستیم و ان‌شاءالله سرباز لایقی برای مقام معظم رهبری باشیم.

سردار اشتری با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به‌ویژه سردار سیدکمال هادیانفر ادامه داد: از همه همکاران عزیزم در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای برگزاری چنین رزمایش بانظم و باشکوهی قدردانی می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیرمقدم حضور مهمانان این برنامه به ویژه خانواده معظم شهدا و معاونان رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: امروز در کنار اجرای مأموریت‌هایی، چون ارتقاء نظم و امنیت و آرامش و انتظام‌بخشی در جامعه، یکی از اقدامات خوب و مطلوب صورت گرفته در حوزه کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای است؛ مقام معظم رهبری در این حوزه به شدت دغدغه دارند و خطاب به ناجا فرمودند که تلاش کنید که جان‌باختگان جاده‌ای و تصادفات به حداقل برسد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی تلاش می‌کنیم که جان‌باختگان سوانح جاده‌ای و تصادفات را به حداقل برسانیم و در کنار تحقق این مهم برای ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه تلاش می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به برگزاری رزمایش ارتقاء توان و تحرک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مطرح کرد: امروز و در این رزمایش چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان خودرویی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا الحاق می‌شود.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر تلاش‌مان ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بوده است و معتقدم که پلیس باید مجهز به بهترین امکانات و تجهیزات باشد. تزریق تجهیزات خودرویی به ناوگان حمل و نقل پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به موفقیت‌های این پلیس در جریان ماموریت‌ها کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این باید بگویم که الحاق خودرو و موتورسیکلت به پلیس راهنمایی و ر انندگی ناجا در کاهش تصادفات جاده‌ای و شهری بسیار مؤثر بوده است.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه مردم ما باید در امنیت و آرامش کامل باشند، ادامه داد: پلیس برای کاهش جان‌باختگان جاده‌ای تمرکز و تلاش ویژه‌ای دارد، اما کاهش تصادفات و جان‌باختگان نیازمند همکاری صنعت خودرو و ارتقاء ایمنی خودروها، تأمین زیرساخت‌های جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز و دقت مردم در رانندگی و توجه به قوانین است.

وی با اشاره به رویکرد ناجا برای تحقق پلیس هوشمند بیان کرد: طی یک برنامه مدون یعنی تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه هوشمندسازی پلیس را دنبال و اجرایی می‌کنیم و معتقدم که پلیس‌های خدمات‌رسان به مردم باید در این حوزه پیشقدم باشند؛ در این میان پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در فرآیند هوشمندسازی پیشگام است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: امید است این روند رو به رشد و پیشرفت نیروی انتظامی که موجب رضایت فرماندهی معظم کل قوا نیز شده است با سرعت بیشتری تداوم داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از توجه ستاد کل نیرو‌های مسلح در ارائه مجوز خرید خودرو و سایر تجهیزات و الحاق خودرو جدید و موتورسیکلت به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: همکارانم در پلیس راهور توجه و دقت داشته باشند که اعمال قانون توأم با ادب و اخلاق باشد؛ ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی تأکید کرد: اخلاق‌مداری، مردم‌داری، اعمال قانون با ادب و اخلاق، ابتکار عمل و اقتدار توأم با رأفت باید رویکرد همه سبزپوشان ناجا باشد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا درکشور بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با اجرای مأموریت‌ها تأکید کرد و گفت: نیروی انسانی را بالاترین سرمایه سازمان می‌دانم و تأکید دارم که نیرو‌های پلیس از سلامت خود صیانت کنند.

پیش از سخنان سردار اشتری، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گزارشی از عملکرد این پلیس ارائه کرد.

نظر شما
پربیننده ها