امام جمعه اهل سنت بیرجند:

تأمین امنیت خطیرترین وظیفه نیروی انتظامی است

امام جمعه اهل سنت بیرجند تأمین امنیت را خطیرترین وظیفه نیروی انتظامی دانست و با اشاره به نقش بی‌بدیل اهل سنت و مرزنشینان در حفظ مرز‌ها، گفت: ما در کنار نیرو‌های انتظامی در تلاش هستیم تا مردم در رفاه و امنیت کامل زندگی کنند.
کد خبر: ۴۲۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 21October 2020

تأمین امنیت خطیرترین وظیفه نیروی انتظامی است/ خدمت به مردم؛ وظبقه اصلی مسئولانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مولوی «غلام‌حیدر فاروقی» امام جمعه اهل سنت بیرجند امروز در نشست هم‌اندیشی علما و بزرگان اهل سنت خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی به موضوع الفت و مهربانی با مردم از منظر پیامبر (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: باید در رابطه با مردم و دیگران همانند اخلاق پیامبر اسلام (ص) مهربان و نرم باشیم.

وی گفت: خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید؛ اگر تو سختگیر بودی هرگز مردم اطرافت جمع نمی‌شدند بنابراین به استناد این حدیث انسان باید نسبت به دیگران نرمش و اخلاق نیکو داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به اینکه به استناد سخن پیامبر(ص) بهترین مسئولان کسانی هستند که مردم به دلیل خدمت صادقانه آن‌ها را دوست داشته باشند، اضافه کرد: تنها چیزی که از انسان باقی می‌ماند همان عمل نیک است که باید به‌طور ویژه مد نظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

فاروقی با تأکید بر اینکه امنیت زمینه‌ساز توسعه و آبادانی هر منطقه است، عنوان کرد: مسئولان هم باید طوری عمل کنند که خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود بدانند و به دنبال رضایت مردم باشند.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حضور نیروهای مسلح در مرزهای کشور، مرزنشینان با خاطری آسوده در نقاط صفر مرزی مشغول فعالیت‌های روزانه خود هستند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند تأمین امنیت را خطیرترین وظیفه نیروی انتظامی دانست و با اشاره به نقش بی‌بدیل اهل سنت و مرزنشینان در حفظ مرز‌ها، خاطرنشان کرد: ما در کنار نیرو‌های انتظامی در تلاش هستیم تا مردم در رفاه و امنیت کامل زندگی کنند.

فاروقی متذکر شد: امروز عامل امنیت مرزها، وحدت اقوام و مذاهب مختلف در خراسان جنوبی و سایر استان‌های مرزی است که خون شیعه و سنی در کنار هم برای انقلاب و حفظ وطن ریخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها