جلد دوم کتاب «خواص انقلاب در لحظه‌های حساس» منتشر شد

بررسی عملکرد و موضع‌گیری چهار تن از شخصیت‌های انقلاب در جریان فتنه 88 در جلد دوم کتاب «خواص انقلاب در لحظه‌های حساس» منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ - 21October 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در جریان فتنه سال‌های 78 و 88 و بعد از آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی مکرر از خواص انقلاب و ضرورت‌ها و بایسته‌های مربوط به آنان سخن گفتند و از مردود شدن بعضی از خواص در جلسه امتحان یعنی رخدادها و وقایع این سال‌ها، خبر دادند.

در این کتاب، چهار تن از شخصیت‌های انقلاب مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر زندگینامه آنان، لحظه‌های حساس فراروی هر یک از آنان و موضعگیری و اقدامات آنان در این لحظه‌ها، مطرح و تدوین شده است.

این شخصیت‌ها عبارت‌اند از: سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها، سیدمحمد خاتمی، آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله محمد جنتی.

تبیین عملکرد و عاقبت این خواص علاوه بر بازخوانی تاریخ انقلاب و وقایع و رخدادهای حساس آن، در شناخت شخصیت‌ها و چرایی مردود شدن یا قبول شدن آنها در جریان مسائل انقلاب، مایه بصیرت بوده و دارای درس‌ها و عبرت‌های فراوان است که جامعه بخصوص جوانان در گام دوم انقلاب به آن شدیداً احتیاج دارند. در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم:

جلد دوم کتاب «خواص انقلاب در لحظه‌های حساس» منتشر شد

«بیشترین بار امانت سبک زندگی ایمانی، اعتقادات و استقامت یک ملت، بدوش آگاهان و زبدگان و زمامداران آن ملت است. هر گاه اینان با بصیرت، پاکدست، مؤمن، امانتدار، با استقامت و مدبّر بوده‌اند تحولات آن ملت، به جهت مثبت حرکت کرده و سازنده و پیش‌برنده و عزّت‌بخش خواهد بود و بالعکس، اگر فاقد این خصوصیات باشند، در تنزّل و عقب‌ماندگی و فساد جامعه تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به این نقش است که دشمنان نظام دینی جمهوری اسلامی، عمده هدف و آماج توطئه‌های خود را متوجه خواص جامعه می‌کنند تا ذهن و محاسبات آنها را عوض کرده و از این طریق مردم را به سمت خواسته‌های خود سوق دهند.»

این کتاب که تألیف سعید میرزایی است در 272 صفحه رقعی و با قیمت 30 هزار تومان از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده است. علاقه‌مندان جهت سفارش این کتاب می‌توانند با تلفن‌های 66411151-09352300564 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها