دیدار جمعی از مسئولین لرستانی با خانواده شهید «علی راست پاپی»

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و فرماندار دورود با خانواده شهید علی راست پاپی دیدار کردند.
کد خبر: ۴۲۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ - 21October 2020

دیدار جمعی از مسئولین لرستانی با خانواده شهید «علی راست پاپی»

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، «محمود زرین جویی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و «مجتبی بیرانوند» فرماندار دورود با خانواده شهید «علی راست پاپی» دیدار کردند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این دیدار با اشاره به نقش مهم مادران شهدا در تربیت فرزندان، صبر و استقامت‌شان اظهار داشت: مادران شهدا ادامه دهندگان راه فرزندانشان هستند

وی با اشاره به ساخت یک باب مسجد توسط خانواده شهید «علی راست پاپی» در روستای «سیاه کله» شهرستان دورود گفت: مشارکت در ساخت مسجد که محل عبادت و پرستش خداوند متعال است، کاری بزرگی و این اقدام مادر شهید قابل تحسین است.   

«علی راست پاپی» سال 1342 در شهرستان دورود چشم به‌جهان گشود. در دوران جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی در جبهه‌های حق بر علیه باطل حضور یافت در تاریخ 3 اسفند سال 62 در عملیات خیبر منطقه پاسگاه زید براثر ترکش و بمباران شیمیایی مجروح شد و سرانجام بعد از 31 سال تحمل درد و رنج ناشی از جانبازانی در تاریخ 29 شهریور 1393 به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها