فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

جان‌فشانی شهدا مانع غلبه دشمنان بر امت اسلام شد

سردار مسعود خرم‌نیا گفت: امروز تمامی مسئولان مديون خانواده شهدا هستند و اگر مجاهدت و جان فشانی شهدا و خانواده معزز ایشان نبود، امروز دشمنان بر امت اسلام غلبه می‌کردند.
کد خبر: ۴۲۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ - 21October 2020

جان‌فشانی شهدا مانع غلبه دشمنان بر امت اسلام شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجا‌غربی، امروز با خانواده شهید سجاد یادگاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در این دیدار بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید و اظهار داشت: شهدا در نزد خداوند از جایگاه بالایی برخوردار بوده و طبق احادیث با هر قطره خون شهید که بر زمین ریخته می‌شود بسیاری از گناهان‌شان بخشیده شده و مورد مغرفت قرار می‌گیرند.

سردار خرم‌نیا با بیان اینکه ايثار و شهادت، مبين اوج ايمان و عبودیت شهدا به درگاه حق است، افزود: شهادت يكی از مهم‌ترين و والاترين ارزش‌ها در حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دين و جامعه دين‌دار است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: شهادت کامل‌ترين درجه تعالی، رشد اعتقادی، ايمانی و جلوه‌گر غايت قداست و شهامت انسان به عنوان اشرف مخلوقات الهی است.

وی خانواده معظم شهداء را مظهر صبر، استقامت و بردباری دانست و عنوان کرد: امروز تمامی مسئولان مديون خانواده شهدا هستند و اگر مجاهدت و جان فشانی شهدا و خانواده معزز ایشان نبود، امروز دشمنان بر امت اسلام غلبه می‌کردند.

شهید سجاد یادگاری ثبت فرزند علیرضا، یکی از شهدای ناجا است که در تاریخ ۱۹ تیر ۸۶ در روستای خورخورا سلماس در حین انجام وظیفه به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار