دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

آثار برتر جشنواره رازهای ارغوانی به چاپ خواهد رسید

«عالیه مهرابی» دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج از چاپ آثار برتر جشنواره در ۵ مجلد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ - 21October 2020

«عالیه مهرابی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اشاره به پایان داوری نهمین جشنواره ملی شعر بسیج با عنوان راز‌های ارغوانی، گفت: پس از داوری صورت گرفته، ۲۱ اثر در هفت محور موضوعی و ۲۰ اثر تقدیری و هشت اثر برگزیده در بخش شعر نوجوان مشخص شده است.

دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را ۵ هزار و ۵۰۰ اثر اعلام کرد و اظهار داشت: این آثار ارسالی توسط هیات انتخاب هر استان که متشکل از اساتید و شاعران برجسته هر استان بود، مورد داوری و آثار برگزیده مشخص شدند.

وی عنوان کرد: پس از اینکه داوری در استان‌ها انجام گرفت، تعداد ۲۳ قطعه شعر برگزیده هر استان بعد از پایان داوری به تهران ارسال و آثار برگزیده استان‌ها کدگذاری شده و در اختیار داوران جشنواره قرار گرفت.

مهرابی با بیان اینکه آثار برتر جشنواره در ۵ مجلد به چاپ خواهد رسید ادامه داد: یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره، برگزاری ۳۰ جشنواره استانی در مرکز استان‌ها در فاصله ۷ شهریور الی ۷ مهرماه بود که مورد استقبال شاعران هر استان نیز قرار گرفت.

دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج به محور‌های برگزاری ۳۰ جشنواره استانی اشاره و اعلام کرد: این جشنواره‌ها با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عاشورای حسینی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری صداوسیما برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار