جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا عنوان کرد؛

ممانعت پلیس از تجمع تماشاچیان جنگ آذربایجان و ارمنستان

سردار محمد شرفی با اشاره به درگیری کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت: پلیس از حضور افرادی که برای تماشای منطقه جنگی در نزدیکی مرز تجمع می‌کنند، جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۴۲۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳ - 24October 2020

جلوگیری پلیس از تجمع کسانی که به تماشای جنگ آدربایجان و ارمنستان می‌روندسردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به درگیری بین کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان و حضور مردم در مرز برای دیدن این درگیری‌ها اظهار داشت: عده‌ای از کسانی که برای تماشای درگیری‌ها جمع می‌شوند، مرزنشینان هستند. 

وی ادامه داد: در صورتی که مشخص شود خطری مردم روستاهای مرزی نزدیک کشور ارمنستان و آذربایجان را تهدید می‌کند، پلیس وظیفه دارد که به ماجرا ورود کند. 

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پاسخ به این سوال که باتوجه به اصابت خمپاره به روستاهای مرزی، آیا تصمیم به جابجایی اهالی این روستاها دارید، گفت: تخلیه روستاها در صلاحیت مسئولین بالادستی است. 

سردار شرفی در خصوص جلوگیری پلیس از کسانی که جمع می‌شوند و درگیری بین دو کشور را تماشا می‌کنند، خاطرنشان کرد: پلیس به غیر از نفرات بومی آن محل که در نوار مرزی زندگی می‌کنند از حضور بقیه افراد جلوگیری می‌‌کند؛ چرا که آنجا منطقه جنگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها