معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد؛

اجرای ۱۷ هزار عملیات مشترک بین پلیس و دستگاه‌های اجرایی

سردار پرویز یعقوبی گفت: در نیمه اول امسال، ۱۷ هزار عملیات مشترک بین پلیس و دستگاه‌های اجرایی به مرحله اجرا درآمده است.
کد خبر: ۴۲۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ - 24October 2020

تردد روزانه ۲۰ میلیون جمعیت در سطح تهران/ اجرای ۱۷ هزار عملیات در شش ماه ابتدای سالبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «پرویز یعقوبی» معاون عملیات پلیس پایتخت صبح امروز (شنبه) در همایش امنیت، سلامت و ایمنی که با حضور دستگاه‌های اجرایی استان در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه تهران با ۱۳ میلیون جمعیت شناور و ثابت، چهار میلیون خودرو، سه میلیون موتور و ۲۰ میلیون تردد روزانه نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست، اظهار داشت: با توجه به میزان تردد جمعیت می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی برای اجرای دکترین انتظام ملی، هم‌افزایی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اعیاد و مناسبت‌های تقویمی، شش سازمان شرکت گاز، برق، آب، آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس با همکاری و هماهنگی توانسته‌اند به خوبی عمل کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری، ۱۷ هزار عملیات مشترک بین پلیس و دستگاه‌های اجرایی به مرحله اجرا درآمده است که همکاری با اورژانس و آتش‌نشانی در صدر این عملیات‌ها قرار دارد.

سردار یعقوبی گفت: نقشه راهبردی مرفوک (مرکز فرماندهی و کنترل) پلیس مشخص شده است و پلیس با تمامی وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح تفاهم‌نامه همکاری به امضا خواهد رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار