طی حکمی از سوی وزیر دفاع؛

مدیر عامل جدید سازمان اتکا منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر دفاع سردار «حشمتی‌پور» به‌عنوان مدیر عامل جدید سازمان اتکا منصوب شد.
کد خبر: ۴۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 24October 2020

مدیر عامل جدید سازمان اتکا منصوب شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان اتکا، دو سازمان اتکا و تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح را به سبب نوع مأموریتشان بسیار با اهمیت تلقی کرد و اظهار داشت: این دو سازمان به دلیل ارائه خدمت به کارکنان نیرو‌های مسلح، خانواده کارکنان و بازنشستگان و حتی سایر مردم جایگاه حساسی در ساختار سازمانی وزارت دفاع دارند.

وی تعداد مخاطبین زیاد سازمان اتکا و ساتا و تماس مستقیم این دو سازمان با کارکنان نیرو‌های مسلح اعم از شاغل و بازنشسته، مردم و شهروندان به‌خصوص در فروشگاه‌های اتکا را وجه تمایز این دوسازمان با سایر سازمان‌های وزارت دفاع عنوان کرد و در این باره گفت: نیرو‌های مسلح، مردم و شهروندان این سازمان‌ها و بویژه فروشگاه‌های اتکا را نماد و نشانه‌ای از وزارت دفاع قلمداد می‌کنند و انتظار دارند همواره خدماتی در شأن نام و جایگاه وزارت دفاع را دریافت کنند.

امیر حاتمی ۶۰۰ فروشگاه اتکا در سطح کشور را مرکزی برای ارتباط مستقیم با نیرو‌های مسلح و سایر مردم عنوان کرد و گفت: شهروندان و نیرو‌های مسلح، اتکا را از لحاظ نحوه برخورد کارکنان فروشگاه‌ها، قیمت، کیفیت، صداقت و قضاوت می‌کنند و بنابراین اساس این موضوع وظیفه ما دست اندرکاران سازمان اتکا را دو چندان می‌کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه سازمان اتکا با هدف کسب سود و انتفاع مادی تأسیس نشده است، تأکید کرد: مخاطبین اتکا و به‌ویژه نیرو‌های مسلح اعم از شاغلین، بازنشستگان، ایثارگران و جانبازان به عنوان کارفرما، باید حس کنند، ببینند و یقین پیدا کنند که این سازمان برای خدمت به آن‌هاست.

امیر حاتمی با بیان اینکه امروز در وضعیت خاصی به لحاظ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تمام توان خود را برای توقف تولید به کار بسته اند گفت: بحمدالله سازمان اتکا به لحاظ دارا بودن زیرساخت‌های تولید همواره سهمی از تولید را در اختیار داشته است، اما امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا، تحریم‌های ظالمانه و افزایش تورم، توقع مردم و مسئولان کشور از وزارت دفاع برای کمک به اقتصاد ملی افزایش یافته است و ما نیز ظرفیت‌های تولید خود را با مدیریت منابع باید افزایش داده تا نه‌تنها زنجیره امنیت غذایی مردم حفظ شود بلکه بتوانیم کالا‌ها و ملزومات اساسی را نیز تهیه و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی در همین زمینه تصریح کرد: «اتکا» می‌تواند با ظرفیت‌های فراوان خود در تأمین زنجیره غذایی کشور به بخش خصوصی و دولتی کمک قابل توجهی کند. وزیر دفاع با بیان اینکه در همه ابعاد دفاعی بار‌ها و بار‌ها ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کرده و با خود اتکایی و خودکفایی در همه زمینه‌ها دستاورد‌های چشمگیری داشته ایم گفت: ظرفیت دفاتر طراحی، دفاتر توسعه فناوری و دفاتر ساخت وزارت دفاع برای تولید کالا‌های اساسی مردم باید مورد توجه و استفاده اتکا قرار گیرد.

امیر حاتمی در پایان اهتمام در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا از طریق تکریم مخاطبان وارتقای سطح رضایت‌مندی مشتریان، مدیریت انقلابی و جهادی، افزایش صادرات، ارتقای منزلت اجتماعی نیرو‌های مسلح، ارائه خدمات طرح حکمت به نیروی مسلح سرافراز، ارتقای کیفیت تولید و افزایش سرانه خدمات معیشتی، توسعه فروشگاه‌های مجازی، تولید لوازم خانگی و انضباط مالی در فرایند‌های صادرات و واردات را از مدیر عامل جدید خواستار شد. وزیر دفاع تأکید کرد: یکی از اولویت‌ها و انتظارات ما از سازمان اتکا این است که کارکنان، خانواده ها، همرزمان، ایثارگران و جانبازان و بازنشستگان نیروی مسلح احساس منزلت و تشخص کنند.

در این مراسم با اهدای لوح از سوی وزیر دفاع از زحمات «عیسی رضایی» مدیرعامل سابق سازمان اتکا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار