امامی همام که با چشم دل باید به او نگریست

مومنین راستین همچنان در انتظارند تا موعد دیدار فرا رسد و جمال دوازدهمین گل باغ امامت را زیارت کنند.
کد خبر: ۴۲۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دوازدهمین آفتاب ولایت و امامت طلوع کرد و حجت قائم آل محمد صلوات الله علیه و آله به امامت رسید و جهان غرق در نور و روشنایی شد. پس از به شهادت رسیدن امام حسن عسکری علیه السلام، نوبت به امامت مردی رسید که تمامی ائمه ی قبل از وی به آمدنش مژده داده بودند.

حجت ابن الحسن عسکری، امامی که از نظرها پنهان است و امت اسلام از وجود نازنینش می‌توانند مانند خورشیدی در پس ابرها استفاده کنند. خورشیدی که هویدا نیست اما پرتو نورش عالمی را روشن می‌کند.

نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت مردی است که قرار است به ندای آسمانی جدش حسین لبیک بگوید و جهانی را از ظلم و فساد و تباهی رها سازد. امامی همام که با چشم دل باید به او نگریست؛ مردی که میراث‌دار رسالت محمد، عصمت فاطمه، ولایت علی، صبر حسن و صلابت حسین است. مردی که با قیامش جهانی برای او قیام می‌کند، ریشه ی تباهی را می سوزاند و ظلم را نابود می کند.

در نخستین روزهای پس از شهادت امام حسن عسکری علیه السلام به دلیل این که حضرت ولی عصر ارواحنا فداه کمتر در مجامع حضور داشتند، بسیاری از مومنین به گمراهی کشیده شدند اما آنان که دل در گروی شجره‌ی طیبه‌ی ائمه‌ی اطهار سلام الله علیهم اجمعین داشتند هرگز بهانه جویی نکردند و از مسیر و راه اصلی خود منحرف نشدند. آنها که عمری چشم انتظار امام و ولی‌نعمت خود بودند و هستند، ندیدن جمال روی آن بزرگوار را بهانه و دستاویز خود نکردند و همچنان پای اعتقادات بر حق خود پایمردی کردند و از نور آن آفتاب پنهان مستفیض شدند و می‌شوند.

اینک بیش از هزار و صد سال است که آن یوسف زهرا در بین مسلمانان زندگی می‌کند اما از نظرها پنهان است. وجود نازنینش مایه‌ی خیر و برکت مسلمانان و همه ی ابناء بشر است اما هنوز مومنین راستین در انتظارند تا موعد دیدار فرا رسد و جمال دوازدهمین گل باغ امامت را زیارت کنند؛ مردی که با آمدنش ریشه‌ی ستمگران را به باد خواهد داد و نهال عدالت را برای ابدیت در گلستان هستی خواهد کاشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار