ویژه برنامه‌های رادیو ایران برای شهادت امام حسن عسکری (ع) اعلام شد

ویژه برنامه‌های رادیو ایران در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امام حضرت ولی عصر (عج) اعلام شد.
کد خبر: ۴۲۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ - 24October 2020

ویژه برنامه‌های رادیو ایران برای  شهادت امام حسن عسکری (ع) اعلام شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رادیو ایران به‌مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) ویژه برنامه های مختلفی را تقدیم می کند. «عشق نام دیگر توست» سوم و چهارم آبان با موضوع سیره عملی امام حسن عسکری علیه‌السلام و توصیف امام زمان (عج) از زبان پدر بزرگوارشان با کارشناسی محمد محمدی نصرآبادی و اجرای حسن همایی و تهیه کنندگی وحید بیات بعد از خبر ساعت 17:00 پخش می شود.

«دور عاشقان» شنبه سوم آبان با موضوع سخاوت و بخشندگی امام حسن عسکری (ع) و کمک آن امام به مردم و با کارشناسی احمد صادقی بعد از خبر ساعت 23:00 پخش می شود.

«حرفی از نام تو» روز یکشنبه چهارم آبان گزارشی از شهرهای مختلف ایران و سامراست که حال و هوای این روز را در این شهرها منعکس می کند.این برنامه ساعت 5:30 پخش می شود.

«شنیدنی های تاریخ» مروری بر زندگی و شهادت امام حسن عسکری (ع) دارد. این برنامه 4 آبان ساعت 8:40 از رادیو پخش می‌شود.

«به نام عشق» به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی، مسیر مبارزاتی و سیاسی ائمه برای تشکیل حکومت اسلامی را بررسی می کند. این برنامه با حضور حجت الاسلام طاهر رضی و اجرای حسن همایی و فاطمه حاتمی یکشنبه 4 آبان ساعت 9 پخش می شود.

«ماه سامرا» با حضور حجت الاسلام علی سرلک به موضوع نهادینه کردن نماز در کودکان می پردازد. این برنامه 4 آبان ساعت 12:40 با اجرای حسن همایی پخش می شود

«صبور زندان» نمایشنامه ای از دوران اسارت امام حسن عسکری (ع) است که ساعت 14:30 پخش می‌شود.

«به همین نزدیکی» از جایگاه امام زمان (عج) به عنوان ولی و پدر معنوی مسلمانان می گوید.

این برنامه با حضور حجت الاسلام علی صدیقی و به تهیه کنندگی کیاناز کاوه و اجرای حامد نجم الهدی یکشنبه 4 آبان بعد از خبر ساعت 23:00 از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار