وصیت‌نامه شهید حمزه قلی‌زاده؛  

راه شهدا را ادامه دهید

در وصیت‌نامه شهید حمزه قلی‌زاده آمده است:من افتخار مى كنم كه در راه خدا كشته شوم و از شما می‎خواهم كه راه مرا و هر شهيدى را ادامه دهيد.
کد خبر: ۴۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ - 24October 2020

راه شهدا را ادامه دهید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حمزه قلی زاده، فرزند علی در تاریخ اول فرودین ۲۶ به دنیا آمد و در ۱۹ اسفند ۶۱ در نقده به هنگام پاک‌سازی منطقه به فیض شهادت نائل شد.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است:

بسم رب‌الشهدا والصديقين 

«و لا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل ‌احيا عند ربهم يرزقون»

«آنان كه در راه خدا كشته می شوند مرده مپنداريد بلكه آنها زنده اند و در نزد خدای خود روزی می خورند.»

با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامى ايران و با درود و سلام بر شهيدان گلگون كفن انقلاب اسلامى ايران و با درود به ملت هميشه در صحنه و درود بر تمامى رزمندگان جبهه‌هاى حق عليه باطل.

من از خانواده‌ام مى‌خواهم كه هر موقع به شهادت رسيدم هيچ‌وقت گريه و زارى نكنيد، چون من افتخار مى كنم كه در راه خدا كشته شوم و از شما می‌خواهم كه راه مرا ادامه دهيد، يعنى راه هر شهيدى را ادامه دهيد.

من از همسرم مى‌خواهم كه فرزندانم را به قرآن خواندن وادارد. مى‌خواهم كه هيچ موقع نماز و روزه و راز و نياز با خداى تبارک و تعالى را از ياد نبريد و از همسرم و خواهرم می‌خواهم كه حجاب اسلامى را رعايت كنيد.

من موقعى كه به شهادت رسيدم از خانواده‌ام مى خواهم كه مرا در قريه فرخزاد در نزد قبر مادرم دفن كنند. 

از پدر زنم می خواهم كه يک نفر برای خواندن نماز و روزه های از دست رفته تعيين كند و يک سال از عوض من نماز و در حدود پنج ماه هم روزه باقی مانده است، بخواند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار