رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد؛

تدوین اطلس جامع تهدیدها و آسیب‌های احتمالی در سازمان پدافند غیرعامل کشور

سردار سرتیپ جلالی با اشاره به تدوین اطلس جامع تهدیدها و آسیب‌های احتمالی در سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برنامه‌های نحوه مقابله با این تهدیدها به تمام استان‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۴۲۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز (دوشنبه) در همایش پدافند غیرعامل که با حضور سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در وزارت کشور برگزار شد، توجه به موضوع پدافند غیرعامل در تمام استان‌ها را امری ضروری دانست و اظهار داشت: به همین منظور طرح‌ها و برنامه‌های ما با عنوان شناسایی آسیب‌ها و مناطق پرخطر و به‌طور کلی مخاطراتی که هر استان را تهدید می‌کند، تدوین شده است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم اگر تمام استان‌ها برنامه‌های ابلاغی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند، قادریم تا از نتایج مطلوب برنامه‌ها، در سال ۱۴۰۰ بهره ببریم.

سردار جلالی با بیان اینکه اطلسی از تهدید‌ها و آسیب‌های احتمالی جمع‌آوری شده است، افزود: مفاد این اطلس در اختیار مسئولان پدافند غیرعامل تمام استان‌ها قرار گرفته است و از طرفی با هماهنگی خوبی که با شورا‌ها و شهرداری‌ها داشتیم، قرار بر این شده است تا مسئولان شهری در سال آینده با توجه به موارد آورده شده در اطلس مذکور، برنامه‌ها را به‌خصوص در حوزه عمرانی و شهری پیش ببرند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تاکنون برای ۵۲ شهر که جمعیتی بالای ۲۰۰ هزار نفر دارند، مطالعات انجام شده است و خوشبختانه تا به امروز نتایجِ به‌دست آمده، در مقابله با تهدید‌ها مؤثر واقع شده است.

جلالی با بیان اینکه جلوگیری از آسیب‌ها مهمترین اولویت کاری ماست، عنوان کرد: برنامه‌های ابلاغ شده به شهر‌ها می‌تواند شاهراهی برای تدوین برنامه‌های کلی آن‌ها در سال آینده باشد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها