در گفت‌وگوی با دفاع‌پرس مطرح شد؛

چاپ اولین کتاب عملیاتی برای مبارزه با اسرائیل/ رونمایی از سایت و کتاب «اسرائیل باید از بین برود»

حجت‌الاسلام جهانی از چاپ کتاب «اسرائیل باید از بین برود» خبر داد و گفت: سایت و کتاب «اسرائیل باید از بین برود» برای مبارزه علنی، عملیاتی و جدی با اسرائیل منتشر و در دسترس عموم آحاد جامعه قرار گرفته است که به چندین زبان روز فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۲۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 27October 2020

حجت‌الاسلام «امیر جهانی» استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان‌اینکه فرهنگ اسلام ناب به‌طور جدی مهم‌ترین و خطرناک‌ترین دشمن آحاد انسان‌های رشد یافته و اهل ایمان را اهل یهود می‌داند، اظهار داشت: واکنش قاطبه مراجع عظام و حوزه‌های علمیه واکنش ضد یهودی بوده است و همواره پشتیبان حرکت‌های گروه‌های مقاومت منطقه علیه صهیونیست هستند.

وی به علنی شدن دشمنی اسرائیل با مسلمانان اشاره کرد و گفت: چند مدتی است که آمریکا و اسرائیل فشار بیشتری را بر منطقه فلسطین اشغالی وارد می‌کنند و دشمنی خودشان را با مسلمانان علنی‌تر کرده‌اند که به همین دلیل به فکر آغاز نقطه دیگری از مبارزه افتادیم تا ما نیز این مبارزه را علنی‌تر کنیم.

این نویسنده و پژوهشگر دینی از انتشار کتابی با عنوان «اسرائیل باید از بین برود» خبر داد و گفت: پس از انتشار این کتاب و برای اینکه مطالب آن دسترسی عمومی بیشتر داشته باشد، سایتی را در همین راستا طراحی کردیم که زبان فارسی آن هم‌اکنون آماده و در دسترس قرار گرفته شده که در آینده نزدیک زبان‌های دیگر آن راه‌اندازی خواهد شد.

چاپ اولین کتاب عملیاتی برای مبارزه با اسرائیل/ رونمایی از سایت و کتاب «اسرائیل باید از بین برود»

وی درخصوص کتاب «اسرائیل باید از بین برود» عنوان کرد: این کتاب نوشته چند تن از اساتید حوزه علمیه قم است که مدافع حرم بوده‌اند اما نهایتاً به اسم «محمدحسن دهقانی» به‌چاپ رسیده که در سوریه به شهادت رسیده است. زمانی در سوریه حضور داشتیم و بحثی مطرح شد که لازم است کتاب عالمانه‌ای درخصوص تفکر ننگین صهیونیستی به‌نگارش درآید، گفت‌وگوهای مفصلی پیرامون این موضوع شکل گرفت که محمدحسن دهقانی و چند تن از اساتید نگارش آن را انجام دادند اما در حین نگارش آقای دهقانی به شهادت رسیدند و دوستان مراحل کار را که مبتنی بر مفاهیم آیات و روایات بود را انجام دادند. در این کتاب درخصوص پیامدهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی وجود اسرائیل نیز بحث شده است و در بخش انتهایی کتاب آحاد انسان‌ها را دعوت به مبارزه با اسرائیل می‌کند. این کتاب اولین کتابی است که به‌صورت عملیاتی به مبارزه با اسرائیل ورود کرده است.

استاد بسیجی حوزه علمیه قم همچنین از رونمایی سایت «مبارزه با اسرائیل» با آدر destroyzion.com خبر داد و افزود: این سایت یک سایت مبارزاتی برای دعوت به مبارزه با اسرائیل است که اولین حرکت تهاجمی و البته علمی علیه اسرائیل خواهد بود تا مستضعفین عالم را از خطر این رژیم آگاه کند و خطر ظلم به فلسطین را گوشزد کند چراکه اگر ما فلسطین را از دست بدهیم و اسرائیل رشد کند، فساد اسرائیل گسترش بیش از اندازه‌ای خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جهانی با تاکید براینکه این سایت، یک سایت هجومی است، تصریح کرد: ما در این سایت از حالت تدافعی بیرون آمده‌ایم و عناوینی همچون «دعوت به مبارزه»، «چرایی مبارزه با اسرائیل و چرایی هم‌گیری آن» و «شیوه‌های مبارزه با اسرائیل» را قرار داده‌ایم.

چاپ اولین کتاب عملیاتی برای مبارزه با اسرائیل/ رونمایی از سایت و کتاب «اسرائیل باید از بین برود»

وی این فعالیت را اتفاقی فرهنگی علمی برای حرکت عملیاتی در جهت انسجام برای مبارزه با اسرائیل معرفی کرد و گفت: بعد از اعتصاب «ماهرالاخرس» و البته به دلیل اینکه کشورهایی همانند بحرین، امارات و سودان همراهی خودشان را با اسرائیل اعلام کردند، ما فکر کردیم باید مبارزه را علنی کنیم؛ لذا این سایت راه‌اندازی شد و علاوه بخش‌های علمی، بخشی با عنوان مشتاقان مبارزه با اسرائیل را قرار دادیم چراکه کسی هماند رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «ما مشتاق مبارزه با اسرائیل هستیم»؛ ما این را قرار دادیم تا لیست کسانی که مشتاق مبارزه با اسرائیل هستند را جمع‌آوری کنیم. یا بخش دیگری با عنوان بازرس پادگان‌های صهیونیستی را قرار داده‌ایم و درخواست کرده‌ایم اگر کسی از این پادگان‌ها اطلاع دارد، اطلاعات آن را ثبت کند تا فضا را برای اسرائیل ناامن کنیم.

این نویسنده و پژوهشگر دینی در پاسخ به اینکه راه‌‎اندازی این سایت چقدر در پاسخ به اقدامات عادی‌سازی روابط با اسرائیل توسط برخی از کشورها موثر خواهد بود، عنوان کرد: فعالیت در این سایت می‌تواند نقطه آغازی برای هجوم و عملیات فراگیر علیه اسرائیل باشد. جوانانی در برخی کشورها همانند ترکیه، پس از مطالعه کتاب «اسرائیل باید از بین برود» با مراجعه به پایگاه‌هایی که صهیونیست‌ها در آن فعالیت می‌کنند، تجمع‌هایی منظم ماهیانه‌ای را شکل می‌دهند؛ این حرکت‌ها باعث تشویق ما برای ادامه راه شد.

چاپ اولین کتاب عملیاتی برای مبارزه با اسرائیل/ رونمایی از سایت و کتاب «اسرائیل باید از بین برود»

استاد بسیجی حوزه علمیه قم ادامه داد: فکر می‌کنیم با آغاز این حرکت ضد صهیونیستی از قم، آغاز خوبی برای جهت‌بخشی سایر مبارزات آزادی‌خوانه در سطوح مختلف خواهد بود و این سایت به چند زبان عربی، انگلیسی و اردو که گسترده مخاطبین و جمعیت شیعی بیشتری دارند، ادامه فعالیت خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه ما در حوزه‌های علمیه ایران خودمان را پشتیبان جدی مظلومین فلسطین می‌دانیم، گفت: «ماهرالاخرس» و همه مبارزین فلسطین آگاه باشند که ما از حامیان و دوست‌داران آن‌ها هستیم و به گروه‌های مقاومت اعلام می‌کنیم اگرچه فاصله مکانی ما زیاد است اما دل‌های ما در کنار شماست و پشتیبان شما هستیم تا در این مبارزه بزرگ پیروز شوید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار