مسئول واحد تبلیغات لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس:

ترویج فرهنگ و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی وظیفه یادگاران دفاع مقدس است

مسئول واحد تبلیغات لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از وظایف تک تک یادگاران دفاع مقدس است و ما باید با فرهنگ سازی و آموزش در جهت انسانی سازی و الگو قراردادن سردار دلها همت کنیم.
کد خبر: ۴۲۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «ابراهیم یزدی» در جلسه هم اندیشی پیشکسوتان و رزمندگان فرهنگی تبلیغاتی در حسینیه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه واحد تبلیغات لشکر 41 ثارالله، 138 شهید و 202 شهید طلبه و روحانی تقدیم اسلام کرده است اظهار داشت: رزمندگان واحد تبلیغات در خط مقدم و بدون هیچ اسلحه‌ای کار تبلیغی انجام می دادند و با ایثارگری‌های خود نقش بی‌بدیلی در جهت تشویق رزمندگان به عهده داشتند.

مسئول واحد تبلیغات لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در واحد تبلیغات علاوه بر رزمندگان، روحانیون و طلبه‌ها نیز خدمت می کردند، گفت: اسلحه رزمندگان واحد تبلیغات دوربین، بلندگو و تابلو نوشته‌هایی بود که در نقاط مختلف نصب می‌شد تا رزمندگان با روحیه مناسب در میدان جنگ حاضر شوند.

یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: رزمندگان واحد تبلیغات، در هنگام عملیات آرامش نداشتند و در جهت روحیه دادن به سربازان مخلص خدا بدون ادعا در حال فعالیت بودند و امام خمینی نیز (ره) در مورد رزمندگان واحد تبلیغات فرمودند: «سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح جنگ است.»

ابراهیم یزدی عنوان کرد: سربازان دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه عزیزانی که در بخش فرهنگی و تبلیغات کار می‌کردند از تجربه بسیاری برخوردارند و امروز که جوانان ما گرفتار جنگ نرم شده‌اند نیاز دارند که شما در کنار آنها باشید و آنها را یاری کنید.

وی متذکر شد: خبرنگاران و رزمندگانی که در واحد صداو سیما به جبهه اعزام می‌شدند در خط مقدم در جهت ثبت و ضبط صحنه‌ها از جان مایه می‌گذشتند که در این زمینه می‌توان به شهید «آتشی گوهری» اشاره کرد که در حال ضبط آخرین فیلم خود از صحنه رشادت‌های رزمندگان به شهادت رسید و اثر این حرکت در دوربین این شهید والامقام در تاریخ ثبت شده است.

یزدی در ادامه با تاکید بر اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در میدان جنگ از سوسنگرد تا بوکمال به اوج رسید و تکامل پیدا کرد گفت: ترویج فرهنگ و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از وظایف تک تک یادگاران دفاع مقدس است و ما باید با فرهنگ سازی و آموزش در جهت انسانی سازی و الگو قراردادن سردار دل‌ها همت کنیم.

در ادامه حجت الاسلام «وحید مهری» از روحانیون واحد تبلیغات لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید همیشه مدنظر باشد این است که دوران هشت سال دفاع مقدس به تاسی از فرهنگ عاشورا است که شهید حاج قاسم سلیمانی به درجه بالا دست پیدا کرد، چون زیارت عاشورا را خواند و آن را خوب درک کرد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و مکتب شهید حاج قاسم و فرهنگ شهدای مدافع حرم را برای اینکه بهتر بشناسیم اول باید فرهنگ عاشورا را بشناسیم گفت: امروز همه ما که در زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می کنیم وظیفه داریم علاوه بر ترویج مکتب شهید حاج قاسم در جهت معرفی یاران باوفا این شهید بزرگوار که هنوز زنده هستند و از خصوصیات اخلاقی و رفتاری خوبی برخوردارند کوشا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار