فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

امنیت پایدار جامعه حاصل برنامه‌ریزی و آموزش‌های نوین است

سردار حسن کرمی گفت: بصیرت، دشمن‌شناسی و به دنبال آن برنامه‌ریزی مدون و آموزش‌های نوین متناسب با نیاز‌های مأموریتی از عوامل مهم موفقیت در مأموریت‌ها و امنیت پایدار در سطح جامعه است.
کد خبر: ۴۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ - 27October 2020

امنیت پایدار حاصل برنامه‌ریزی و آموزش‌های نوین/حضور در فضای مجازی با سواد رسانه‌ای و شناخت تهدید‌ها و فرصت‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی اظهار داشت: در شرایطی که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بخش قابل توجهی از زندگی روزمره افراد جامعه را به خود اختصاص داده است، بهترین گزینه برای مواجهه با آن، شناخت دقیق این پدیده با همه ابعاد به‌خصوص فرصت‌ها و تهدید‌هاست تا بتوانیم آگاهانه با آن برخورد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت پیشگیری از هرگونه آسیب‌پذیری در این حوزه، بیان کرد: با افزایش شناخت، سواد رسانه‌ای، برنامه‌ریزی راهبردی و درک درست فرصت‌ها و تهدید‌ها می‌توان توطئه‌های دشمنان را در این عرصه خنثی و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تأکید بر ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان، تصریح کرد: بصیرت، دشمن‌شناسی و به دنبال آن برنامه‌ریزی مدون و آموزش‌های نوین متناسب با نیاز‌های مأموریتی از عوامل مهم موفقیت در مأموریت‌ها و امنیت پایدار در سطح جامعه است.

رئیس پلیس ویژه کشور بیان کرد: فرمانده معظم کل قوا فرموده‌اند «این آمادگی‌ها، آموزش‌ها و فرصت‌ها را از تأمین‌کنندگان امنیت بدانید»؛ از این رو انتظار از مجموعه پلیس این است که با آموزش‌های کاربردی در جهت حفظ و ارتقای توانمندی و آمادگی خود در راه خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی، کوشا باشد.

سردار کرمی در پایان با اشاره به اینکه توانمندی کارکنان پلیس در گرو آموزش صحیح و کاربردی است، خاطرنشان کرد: آموزش کارکنان نقش کلیدی و اساسی در پیشبرد اهداف هر سازمان دارد و به یقین می‌توان گفت اقتدار و توانمندی یگان ویژه حاصل برنامه‌ریزی مدون، آموزش و تمرینات مستمر است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار