معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد؛

لزوم اجرای برنامه‌های استان بوشهر ویژه «۱۳ آبان» در فضای مجازی

«مجید خورشیدی» گفت: هرگونه تجمع و برپایی مراسم در فضای حقیقی در روز ۱۳ آبان در استان بوشهر ممنوع است و برگزاری این آیین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۲۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ - 28October 2020

برنامه‌های استان بوشهر ویژه «۱۳ آبان» باید در فضای مجازی دنبال شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مجید خورشیدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان بوشهر با اشاره به افزایش مبتلا به کرونا و فوتی‌های این بیماری در سراسر کشور و شکنندگی این ویروس در بیشتر استان‌ها از جمله بوشهر اظهار داشت: هر گونه تجمعی در راستای مقابله با کرونا در قالب مراسم‌های مختلف ممنوع است.

وی با تاکید بر ممنوع  بودن تشکیل جلسات غیر ضروری ادارات و دستگاه‌های اجرایی گفت: با توجه به در پیش‌رو بودن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، هرگونه تجمع و مراسم در فضای حقیقی در روز 13 آبان در استان بوشهر ممنوع است و برگزاری این آیین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به مراسم‌های ختم، تشییع، جشن‌ها خاطرنشان کرد:مراسم تشییع اموات باید با تعداد محدودی برگزار شود  و در آرامستان‌ها مشایعت کنندگان باید کمتر از 20 نفر باشند.

خورشیدی، ممنوعیت نصب چادر در سواحل استان بوشهر را از دیگر مصوبات دانست و بیان کرد: نظارت بر ممنوع بودن نصب چادر در سواحل و تفریحگاه‌های استان بوشهر شبانه‌روزی است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری شهرداری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی در اطلاع رسانی در ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه‌ها و سواحل استان بوشهر گفت: ممنوع بودن برپایی چادر در تمامی مبادی ورودی به استان بوشهر و شهرها، باید اطلاع رسانی شود تا این مهم مورد توجه مسافران و گردشگران قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ابعاد گوناگون نسبت به گذشته بهتر شده است تصریح کرد: تا زمانی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی نقاط استان بوشهر به صورت 100 درصدی ایجاد نشود نگرانی و خطر ابتلا به کرونا وجود دارد.

خورشیدی، استفاده از ماسک را مهم‌ترین موارد از رعایت پروتکل بهداشتی دانست و بیان کرد: هر چند این مهم در استان بوشهر نسبت به گذشته بهبود یافته ولی تا رسیدن به نقطه  مطلوب  و رعایت 100 درصدی فاصله است که باید این مهم مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

وی با تاکید بر نقش فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی در فرهنگ سازی استفاده از ماسک و خطرات ابتلا به کرونا خاطر نشان کرد: از مسئولان گروه‌های فضاهای مجازی، اعم از پیام‌رسان‌های واتساپ، اپلیکیشن و سایر پیام‌رسان‌های داخلی در خواست می‌شود؛ در چندین مورد روزانه در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها به مخاطبان متذکر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها