مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بر لزوم تقویت وحدت اسلامی تاکید کرد و گفت: بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ - 29October 2020

بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت هفته وحدت نشست هم اندیشی علمای اسلام در تعمیق وحدت اسلامی و استکبار ستیزی با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و تعدادی از علمای دینی استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست بر لزوم تقویت وحدت اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن تمام وقت به دنبال ضربه زدن به اسلام است گفت: همه در کنار همدیگر باید با روشنگری و بصیرت افزایی برای مقابله با این تهاجم دشمن تلاش کنیم.

حجت الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه تدبر در قرآن راه درست استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را به ما می‌آموزد، اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن به اسلام همواره به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان است که با هوشیاری و وحدت بین مذاهب می‌توانیم این حیله را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار