با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان «نوبخت»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت مادر صبور و قهرمان شهیدان «علیرضا و حمیدرضا نوبخت» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳ - 30October 2020

تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان «نوبخت»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «حلیمه بانکی» مادر صبور و قهرمان شهیدان «علیرضا و حمیدرضا نوبخت» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

درگذشت اسوه صبر، شکیبایی و مقاومت حاجیه خانم «حلیمه بانکی» مادر صبور و قهرمان شهیدان «علیرضا و حمیدرضا نوبخت» موجب تألم و تأثر شد.

صلابت و شکیبایی مادران شهدا که تمام هستی خود را در دفاع از ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند در وصف زبان و کلام نمی‌گنجد.

بی‌تردید مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمندی هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند و در سراسر زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار و شهادت بوده‌اند.

اینجانب مصیبت بزرگ درگذشت بانوی مومنه و مادر مقاومت و ایثار مازندران و شهرستان بابلسر و نماد و اسوه صبر و صلابت را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده بزرگوار شهیدان عزیز نوبخت و خانواده‌های معزز شهدای استان مازندران، جامعه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و مردم شهیدپرور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و صبر و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار