در بیانیه سپاه کربلا آمده است؛

اهانت به رسول مهربانی‌ها خوی وحشی‌گری سران غربی را نشان داد/ به‌زودی طومار هتاکان درهم پیچیده می‌شود

سپاه کربلای استان مازندران در بیانیه‌ای اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت به ساحت پیامبر اعظم (صلّی‌الله علیه‌وآله) را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۲۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ - 30October 2020

اهانت به رسول مهربانی‌ها خوی وحشی‌گری سران غربی را نشان داد/ به‌زودی طومار هتاکان درهم پیچیده می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای استان مازندران در بیانیه‌ای اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت به ساحت پیامبر اعظم (صلّی‌الله علیه‌وآله) را محکوم و اعلام آمادگی کرده است همراه با امت جهانی اسلامی برای دفاع از حریم پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی‌الله علیه وآله وسلم) درس فراموش نشدنی به هتاکان بدهد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ»

اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند. (توبه آیه ۳۳)

سناریوی نخ‌نما شده اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی که حالا نقش شیطانی آن را رئیس جمهور جاهل فرانسه بازی می‌کند، طبل رسوایی لیبرال دموکراسی و آزادی بیان در غرب را بلند‌تر از همیشه به صدا در آورده است که چگونه دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زنند در حالی که هزینه تردید در مسئله هولوکاست در غرب، زندان است، اما به صورت وقیحانه به آئین الهی قریب به دومیلیارد مسلمان در جهان اهانت می‌کنند؟!

اهانت به چهره قدسی پیامبر عظیم الشان اسلام (صلّی‌الله علیه‌و‌آله) بار دیگر هویت وحشی به ظاهر متمدن‌های غربی را نشان داد که برای منحرف کردن افکار عمومی دنیا از شکست‌ها و ناکامی‌های پی در پی خود که بارزترین آن سیاست‌های راهبردی صیهونیسم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار در راه‌اندازی جریان تروریستی و تکفیری داعش در منطقه غرب آسیا بوده است که با اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه داعشی‌های مزدور در تلاش برای خدشه وارد کردن به دین اسلام ناب محمدی (ص) بودند.

حال که نور خورشید پرفروغ اسلام ناب محمدی در قلب اروپا و آمریکا گسترده شده است، تروریست‌های فرودگاه بغداد با حربه آزادی بیان برای جلوگیری از گسترش اسلام، دست به اقدامات احمقانه‌ای زدند که آن نشات گرفته از جهل و کینه ابوسفیان‌های امروزی به رسالت نورانی رسول خدا پیامبر اعظم (صلّی‌الله علیه‌وآله) در برپایی حکومت جهانی اسلام است، اما غافل از آنکه نه تنها این اهانت‌ها ذره‌ای به چهره ملکوتی بهانه خلقت حضرت محمد مصطفی (صلّی‌الله علیه وآله) خدشه وارد نخواهد شد بلکه به زودی طومار اهانت کنندگان با وعده‌ای که خدای متعال در قرآن آورده است درهم پیچیده می‌شود و از عذاب و آتش دوزخ رهایی نخواهند یافت. «یُرِیدُونَ أَن یَخْرُجُوا مِنَ النَّارِ وَمَا هُم بِخَارِجِینَ مِنْهَا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُّقِیمٌ» آن‌ها دائم آرزو کنند که از آتش دوزخ بیرون شوند و هرگز بِدَر نخواهند شد، که عذاب آن‌ها دائم و پایدار است. (مائده ۳۷)

لذا با توجه به در پیش‌رو بودن هفته وحدت ضروری است امت اسلامی با حفظ اتحاد و یکپارچگی روزافزون و بازگشت به عوامل اقتدار و توانایی درونی خود، عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آنان که متهم ردیف اول آن صهیونیسم و آمریکا هستند را به مجازات متناسب با این جرم نابخشودنی برسانند.

سپاه کربلا و بسیجیان استان مازندران ضمن محکوم کردن اقدام شنیع و توهین‌آمیز اخیر نشریه هتاک فرانسوی و تداوم حمایت رئیس جمهور سخیف فرانسه، همراه و همگان با ملت اسلامی ایران بزرگ و دیگر ادیان الهی و نیز آزادی‌خواهان سراسر جهان انزجار خود را اعلام کرده و آماده است همراه با امت جهانی اسلامی برای دفاع از حریم پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی‌الله‌علیه وآله وسلم) درس فراموش نشدنی به هتاکان بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار