علوی:

جهان اسلام مقابله با هتک حرمت پیامبر(ص) را از سازمان‌های بین‌المللی مطالبه کند

رئیس جمهور پاکستان از رهبران جهان اسلام خواست حفظ حرمت و مقابله با هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) را به صورت یکپارچه از تمام سازمان های بین‌المللی مطالبه کنند.
کد خبر: ۴۲۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ - 30October 2020

جهان اسلام مقابله با هتک حرمت پیامبر(ص) را از سازمان‌های بین‌المللی مطالبه کندبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، «عارف علوی » رئیس جمهور پاکستان از رهبران جهان اسلام خواست حفظ حرمت و مقابله با هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) را به صورت یکپارچه از تمام سازمان های بین‌المللی مطالبه کنند.

وی در پیامی با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: اقدامات و تحرکات کفرآمیز انجام شده در غرب، خشم و انزجار مسلمانان را برانگیخته است.

به گفته وی، چنین رخدادهایی باعث ایجاد نفرت و تفرقه شده و روح هماهنگی و گفت‌وگوی ادیان را نقض می‌کند.

علوی تصریح کرد: نشر آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) و پیام واقعی قرآن کریم، بهترین راه برای مقابله با اسلام‌هراسی و نشان دادن روح واقعی اسلام است.

«عمران‌خان» نیز در پیامی با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) دولتی را با عدالت، برادری و برابری تأسیس کرد، افزود: این موضوع هنوز هم برای تمام جهان، یک الگو است.

به گفته وی، بردباری، صبر و تحمل از جمله مهم‌ترین آموزه‌ها و تعالیم حضرت محمد (ص)  است که باید برای ترویج صلح، آرامش و هماهنگی بین ادیان در سراسر جهان منتشر شود.

انتهای پیام/ 141

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار