مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

مادران شهدا اسوه‌های واقعی گذشت و ایثار هستند

«هدایت مظلومی» در پیامی گفت: مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی گذشت و ایثار هستند.
کد خبر: ۴۲۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ - 30October 2020

مادران شهدا اسوه‌های واقعی گذشت و ایثار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر صبور سرداران شهید «علیرضا و حمیدرضا نوبخت» پیام تسلیتی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم سرداران شهید نوبخت

سلام علیکم

شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران افتخاری ماندگار آفریدند.

مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی گذشت و ایثار هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع و با ایمان تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

رجاء واثق دارم، نام نیک آن مادر مومن و فداکار که در دامان پرمهر و محبت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی مجاهد، ایثارگر و عاشورایی تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید خواهد بود.

درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم «حلیمه بانکی» مادر صبور سرداران شهید «علیرضا و حمیدرضا نوبخت» را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، جامعه معزز ایثارگری خاصه بیت شریف و مکرم شهیدان گرانقدر نوبخت تسلیت عرض نموده، برای آن بانوی مومنه و فاضله رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با حضرت صدیقه طاهره (س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و بردباری مسألت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها