جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

گروه جهادی شهدای اراک به مناطق محروم زاهدان اعزام شدند

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با توجه به احساس نیازی که امروز در مناطق جنوب کشور و خصوصا سیستان و بلوچستان وجود دارد جهادگران استان مرکزی برای خدمت و توزیع کمک‌های مردم استان مرکزی در این مناطق حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۴۲۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 31October 2020

گروه جهادی شهدای اراک به مناطق محروم زاهدان اعزام شدندبه گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع جهادگران اعزامی استان به سیستان و بلوچستان با اشاره به این که گروه‌های جهادی پرچم‌داران و پیشتازان فعالیت و خدمات‌رسانی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منت به مردم هستند و از این طریق راه سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند اظهار داشت: با توجه به احساس نیازی که امروز در مناطق جنوب کشور و خصوصا سیستان و بلوچستان وجود دارد جهادگران استان مرکزی برای خدمت و توزیع کمک های مردم استان مرکزی در این مناطق حضور پیدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در این راستا محموله کمک های جهادی گروه جهادی شهدای شهرستان اراک همزمان با ورود نیروهای جهادی این گروه وارد شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد تا در روزهای آتی در بین اقشار گروه های هدف توزیع شود.

وی ادامه داد: مردم و خیرین استان مرکزی با هدایت های سپاه روح الله استان مرکزی در این مرحله بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند که این کمک ها توسط گروه جهادی شهدای اراک که متشکل از چندین گروه جهادی متخصص است خدمت ولی نعمتان توزیع خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: این محموله شامل بیش از هزار عدد ماسک بهداشتی، ۱۲۴ تخته فرش، ۷۵۰ پتو، ۷۰ چراغ خوراک پزی و ده عدد پیکنیک برای تجهیز خانه نیازمندان آماده شده که تقدیم ولی نعمتان خواهد شد.

عسگری افزود: اقلام خوراکی این محموله شامل۶۵۰ بسته روغن خوراکی، ۱۲۰ کیلوگرم شکر ، ۱۰۰ کیسه برنج ۱۱۰ تن ماهی و ۱۱۰ رب گوجه  فرنگی ، ۱۲۰۰ کیلوگرم آرد می باشد، همچنین تجهیزات فتیرپزی شامل تنور اتوماتیک به همراه وسایل لازم برای پخت بیش از یک تن فتیر تدارک دیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: در حوزه کودک نیز بیش از ۸۰۰ اسباب بازی، ۵۰۰ جلد کتاب، ۱۵۰ آبمیوه یک لیتری، ۳۵۰۰ بسته آجیل و لوازم ورزشی به ارزش ۱۰ میلیون تومان برای تغذیه کودکان و چندین کیلو شکلات تهیه شده تا توسط گروه های فرهنگی حوزه کودک توزیع شود.

وی متذکر شد: گروه جهادی شهدای شهرستان اراک با ۳۰ نیروی جهادی به مدت ۱۰ روز در ۷ روستای محروم اطراف شهر زاهدان و بیش از ۷ روستای مرزی میرجاوه به فعالیت های جهادی وتوزیع اقلام حمایتی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها