نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

بی‌بصیرتی موجب وارد شدن آسیب به کشور می‌شود

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه در سیاست، نباید اخلاق از یاد ما برود، گفت: اینکه بعضاً از سوی خارجی‌ها ضربه خوردیم به دلیل نداشتن بصیرت بوده است.
کد خبر: ۴۲۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ - 13January 2021

.به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت مرحوم آیت‌الله «مصباح یزدی» که در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: «طرح ولایت» یکی از آثار به جای مانده از اقدامات آیت‌الله مصباح یزدی است.

وی افزود: از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی می‌توان به جامعیت، بصیرت و تسلط بر واقعیات خارجی و اقتضائات زمان، اهتمام ویژه به تربیت جوانان و نسل آینده انقلاب و تسلط به تهدید‌هایی که جامعه با آن‌ها مواجه می‌شد، اشاره کرد؛ به گونه‌ای که برخی تهدید‌هایی را که تشخیص نمی‌دادیم، ایشان قبل از همه، وجود آن را اعلام می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: روحیه انقلابی و‌ جهادی، عشق به اهل بیت (ع)، تواضع، قوی شدن به‌منظور جلوگیری از وارد شدن صدمات به جامعه از سوی دیگر کشورها و ولایتمداری هم از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به شجاعت، بصیرت و صراحت کلام آیت‌الله مصباح یزدی عنوان کرد: ایشان عبد صالح خداوند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: در سیاست، نباید اخلاق از یاد ما برود؛ از سوی دیگر اینکه بعضاً از سوی خارجی‌ها ضربه خوردیم به دلیل نداشتن بصیرت بوده است؛ البته در همین رابطه می‌توان گفت که برخی‌ها شجاعت دارند، ولی بصیرت و صراحت ندارند.

انتهای پیام/ 231

پربیننده ها
آخرین اخبار