فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی شمرده می‌شود

«سید اکبر قاسمی» در دیدار خانواده آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی شمرده می‌شود و توجه به این شاخصه مهم آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را در جامعه کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ - 31October 2020

امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی شمرده می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «سید اکبر قاسمی» فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت عصر امروز شنبه در دیدار خانواده آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی شمرده می‌شود و توجه به این شاخصه مهم آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را در جامعه کاهش می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه پارک، مکان امن تفریحی است تصریح کرد: مسئولان شهرداری موظفند با پایش تصویری در پارک‌ها از ورود سگ گردان‌ها در این مکان تفریحی جلوگیری کنند.

وی افزود: با دیدار‌های مسئولان استانی و با تجلیل از این بانوی فداکار به نوعی هتاکان امر به معروف را محکوم و سبب دل گرمی خانواده این بانوی ارزشی شده اند.

«سید اکبر قاسمی» با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره از آمران به معروف دفاع می‌کنند، تاکیدکرد: با رصد‌های انجام شده توسط نیرو‌های انقلابی و بسیجی فرد هتاک امربه معروف دستگیر و تحویل دستگاه قضا شد.

«علی فتح اللهی» فرماندار رشت نیز در این دیدار اظهار داشت: متأسفانه شاهد ترویج فرهنگ غربی در فضای جامعه هستیم.

فرماندار رشت ضمن قدر دانی از فداکاری این بانوی ارزشی، تصریح کرد: آمران معروف در جامعه تنها نیستند، دستگاه قضا و دیگر دستگاه‌ها از این فداکاری‌ها دفاع و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار