رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

برگزاری برنامه استکبار ستیزی در موزه شهید «رئیسعلی دلواری»

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» انتقال پیام روزهای تاریخی چون 13 آبان به نسل آینده را از اهم برنامه این روز دانست و گفت: جلسه وبینار با موضوع استکبارستیزی در منزل و موزه شهید رئیسعلی دلواری و ده‌ها برنامه دیگر مورد توجه ویژه قرار دارد.
کد خبر: ۴۲۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ - 31October 2020

مهمترین پیام 13 آبان انتقال پیام روزهای تاریخی به نسل آیندهبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با تأکید بر تببین وقایع 13 آبان به نسل کودک، نوجوان و جوان اظهار داشت: در 13 آبان در ادوار مختلف تاریخی حوادث مهمی به وقوع پیوسته که باید این رویدادها به جامعه هدف معرفی و تبیین شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان بوشهر تدارک دیده شده است، گفت: با توجه به شرایط فعلی کرونایی و ممنوعیت‌ها، بیشتر برنامه‌ها‌ در بستر فضای مجازی برای روز 13 آبان در استان بوشهر تدوین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر انتقال پیام روزهای تاریخی چون 13 آبان به نسل آینده را از اهم برنامه این روز دانست و تاکید کرد: جلسه وبینار با موضوع استکبارستیزی در منزل و موزه شهید رئیسعلی دلواری و ده‌ها برنامه دیگر مورد توجه ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار