در دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح شد؛

پیام امام خامنه‌ای به خانواده شهید «محمدحسین فهمیده»

نماینده ولی فقیه در استان البرز، پیام امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به خانواده شهیدان «فهمیده» ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۲۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ - 02November 2020

پیام امام خامنه‌ای به خانواده شهید «محمدحسین فهمیده»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت نوجوان بسیجی «محمد حسین فهمیده» و برادرش «داوود فهمیده»، در دیدار با خانواده این شهیدان والامقام، پیام امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را به آن‌ها ابلاغ کرد.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«به‌مناسبت چهلمین سال شهادت حماسه‌ساز شهید فهمیده و برادر شهیدش، یاد آن شهیدان و پدر گرامی و مادر صبور آنان را که در چند ماه اخیر به عزیزان والامقام خود پیوستند گرامی می‌داریم و غفران الهی و حشر با اولیاءالله را برای آنان مسالت می‌کنم و سعادت و موفقیت برای بازمادگان آنان را از خداوند می‌طلبم».

بر اساس این گزارش، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» در دیدار با خانواده شهیدان «فهمیده»، با اشاره به بینش و شجاعت شهید «محمدحسین فهمیده»، اظهار داشت: شهید فهمیده در زمان خودش با سن کم خود، بصیرت و آگاهی داشته و اقدام به موقع ایشان افتخار بزرگی است.

وی افزود: چنین شهدایی باید الگوی جوانان امروز باشند تا در سایه ولایت از موانع و مشکلات امروزی عبور کنیم.

برادر شهید فهمیده نیز در این دیدار گفت: بهترین اتفاق زندگی خانواده ما دریافت پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب است که امروز اتفاق افتاده و ما همچنان با جان خود پای ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها