بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مزین به نام سالار شهیدان، حسین

یا حسین! نام مقدس تو ترجمان تمام عیار مروت و مردی است. رستگاران جهان به اسم تو اقتدا می‌کنند و آسمان به احترام نامت در خاک می‌افتد. نام تو ، ای پسر فاطمه، نام تمام زیبائیهاست و در عرصه رستاخیز ، آنگاه که هر حقیقتی از پرده برون می‌افتد، مردان هم آرزو می‌کنند که ای کاش همنام تو بودند. نام مبارکت رمز ایمان است یا حسین.
کد خبر: ۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۳ - 12June 2013

بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مزین به نام سالار شهیدان، حسین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مدیرکل دفتر روابط عمومی و همکاریهای بین الملل گفت: بر اساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال ۳میلیون و۶۵۰هزارنفر مزین به نام سالار شهیدان امام حسین (ع) هستند.

مهدی تدین با اشاره به اینکه 3650000 نفر از هموطنان عزیزمان نام، القاب و کنیههای حضرت اباعبدالله، سید و سالار جوانان بهشت را بر خود نهادهاند، گفت: در این میان نام حسین 1720329 بار و نام شبیر 980 بار در پایگاه اطلاعات جمعیت این سازمان به ثبت رسیده است.
مدیرکل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل سازمان ثبت احوال کشور با اعلام اینکه نامهای طیب ، مبارک ، شهید ، مطهر، وفی(وفادار)، بر(نیکوکار) و سبط از فراوانترین القاب امام حسین (ع) میباشد، گفت: نام ابوعبدالله از فراوانترین کنیههای ایشان است که در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور به ثبت رسیده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار