جانشین فرمانده سپاه روح الله خبر داد؛

اجرای ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در استان مرکزی

سرهنگ محمدرضا عسگری گفت: ۱۵۰۰ برنامه در قالب ۶۰ عنوان در طول هفته بسیج پیش بینی شده که در سطح استان و پایگاه های بسیج انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ - 17November 2020

اجرای ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در استان مرکزی

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که در تمامی عرصه‌ها آماده به خدمت بی‌منت به مردم و ولی نعمتان انقلاب است و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و بحرانی را دارد.

عسگری اظهار کرد: امام (ره) با تشکیل بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی را مردمی و بیمه کرد و محافظت از انقلاب و پاسداری از دستاوردها را به واسطه بسیج به مردم واگذار کرد.

وی ادامه داد: روحیه و تفکر بسیجی امیدآفرین، نوید بخش، مقاوم و تسلیم ناپذیر، بن بست شکن و الگوی بی‌بدیل است که امروز این الگو هم در انقلاب اسلامی و هم سایر ملت ها و کشورهای دیگر قابل استفاده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله اضافه کرد: بسیج با هوشمندی و آگاهی کامل گوش به فرمان ولی امر مسلمین است و تلاش می کند بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیاتی شود چراکه دستورات معظم له را برای خود واجب شرعی می‌داند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

عسگری افزود: امروز با توجه به شرایط کشور محوریت کار بسیج اقتصاد و سلامت است که در این راستا تلاش های چشمگیری انجام می دهد چرا که دشمنان با راه انداختن جنگ اقتصادی سفره های مردم را کوچک کرده و لذا بسیج با پای کار آوردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به دنبال خنثی سازی این توطئه‌ها است.

وی اضافه کرد: امروز تمام موفقیت های موجود در کشور و منطقه اسلامی مرهون تلاش های تفکر و روحیه بسیجی است و لذا باید برای عبور از شرایط موجود و پیچ تاریخی فعلی باید از این تفکر بیشتر استفاده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه روح الله بیان داشت: امروز باید بپذیریم تمام قد در یک جنگ نابرابر قرار گرفته ایم و تنها راه عبور از این جنگ نابرابر قوی شدن است و آنچنان باید خود را قوی کنیم که توطئه های دشمنان اثرگذاری نداشته باشند.

عسگری گفت: نباید انتظاری از خارج مرزهای کشور و بیگانگان داشت چراکه در طی این چهل سال توطئه‌های دشمنان همواره علیه ملت ایران کم نشده و لذا با عوض شدن فردی در جبهه استکباری اتفاقی نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه امروز عمده مشکلات کشور به سوء تدبیرها و عدم استفاده از ظرفیت‌های عظیم کشور برمی‌گردد اضافه کرد: لذا شعار باید قوی باشیم باید به طور درستی محقق شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج« بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین » است ادامه داد: برنامه ها با این شعار محوری برنامه ریزی شده اند و البته با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی تمرکز برنامه ها سلامت محور ، محرومیت زدایی، خدمت رسانی و فضای مجازی است.

عسگری ادامه داد: ۱۵۰۰ برنامه در قالب ۶۰ عنوان در طول هفته بسیج پیش بینی شده که در سطح استان و پایگاه های بسیج انجام خواهد شد.

وی به برنامه سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز پنج آذر اشاره کرد و گفت: این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا پویش عظیم رهبرم من یک قاسم سلیمانی‌ام راه‌اندازی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله به برنامه‌های هفته بسیج در استان اشاره کرد و افزود: دیدار نمایندگان بسیج با ائمه جمعه در سطح استان، معاینه و ویزیت رایگان، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از مدافعان سلامت، تقدیر از منتخبین جشنواره مالک اشتر، برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات و مراکز صنعتی، گشت رضویان با محوریت کمک به ناجا، افتتاح پایگاه های بسیج محلات و دفاتر کانون‌های فرهنگی بخشی از برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری میزهای خدمت، پایش ۱۰۰ واحد صنعتی، احیای ۱۰ واحد تولیدی، جشنواره بسیج دانشجویی، پویش نذر خون، نواختن زنگ بسیج در شبکه شاد، غربالگری خانه به خانه، تهیه مکان برای قرنطینه بیماران کرونایی، رزمایش آمران به معروف و نهی از منکر، رژه موتوری موتورسواران بسیجی، برنامه های مربوط به سبک زندگی و بصیریتی و ادامه نهضت کمک مومنانه از دیگر برنامه های هفته بسیج است که با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار