فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد:

۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در محمودآباد برگزار می‌شود

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ - 18November 2020

۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در محمودآباد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه در ۵ آذر ۵۸ بسیج مستضعفین توسط امام (ره) تشکیل شد، اظهار داشت: شاخص‌ترین برنامه ما در هفته بسیج گشت رضویون است که در راستای خدمات‌رسانی و تبیین عملکرد بسیج به مردم است.

وی افزود: در ششمین روز از هفته بسیج که مصادف با ۵ آذر ماه و تشکیل بسیج مستضعفین است با همکاری بسیج سازندگی افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی مسکن معسرین بسیجی و شروع عملیات اجرایی یادمان ۳ شهید در روستای گل محله محمودآباد است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با تاکید بر اینکه بسیجیان امروز در عرصه فرهنکی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: زمانی در جنگ و هشت سال دفاع مقدس بسیجیان پای کار بود و امروز در عرصه خدمت رسانی فعالیت می‌کند.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: بسیج همیشه پای حفظ نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و سنگر امروز کمک مردم است که در قالب کمک مومنانه تاکنون در دو مرحله انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئول امروز برای کم کردن فاصله بین خود و مردم باید تفکر بسیجی داشته باشد، گفت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین خواهد بود که تمامی برنامه‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی همانند هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به اینکه محوریت هفته بسیج امسال بر اساس خدمت‌رسانی به مردم است، بیان کرد: برنامه‌هایی از جمله گشت رضویون، ویزیت رایگان، اردوی جهادی، نهضت روشنگری، برگزاری مسابقات مجازی مانند دلنوشته و نقاشی با رویکرد بسیج، تقدیر از کادر درمانی، عطرافشانی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، آبروی محله، فضاسازی تبلیغی و اطلاع‌رسانی نسبت به این ایام و معرفی بسیجی شاخص شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار