رئیس پلیس آگاهی خبر داد؛

کشف ۹۱ درصد از جرائم جنایی توسط پلیس آگاهی در ۷ ماه سال‌جاری

سردار قنبری گفت: کارآگاهان این پلیس در هفت ماه سال‌جاری موفق شدند بیش از ۹۶ درصد از پرونده‌های قتل را به نتیجه برسانند و بیش از ۹۱ درصد جرائم جنایی کشور را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.
کد خبر: ۴۲۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ - 18November 2020

کشف ۹۱ درصد از جرائم جنایی توسط پلیس آگاهی در ۷ ماه سال جاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی در هفت‌ماه سال‌جاری اظهار داشت: پلیس آگاهی در هفت ماهه سال جاری موفق شد با استفاده از روش‌های علمی و کارآگاهی، بیش از ۹۱ درصد جرائم جنایی به وقوع پیوسته در کشور را کشف کند.

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه این پلیس در حوزه کشف جرائم جنایی با سرعت، دقت و اقتدار عمل می‌کند، گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در سال‌جاری موفق شدند بیش از ۹۶ درصد از پرونده‌های قتل را به نتیجه برسانند و بیش از ۹۱ درصد جرائم جنایی کشور (اعم از سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی) را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: پرونده‌های تشکیل شده در پلیس آگاهی به ویژه پرونده‌هایی جنایی تا زمان کشف تحت پیگیری کارآگاهان قرار دارد و به هیچ وجه از دور تحقیقات خارج نخواهند شد.

این مقام انتظامی، پرهیز از همراه داشتن چاقو و سلاح سرد، افزایش مهارت‌های کنترل خشم، دوری از پرخاشگری، خودداری از نزاع و درگیری و پیگیری اختلافات از طریق راهکار‌های قانونی را در کاهش وقوع قتل در کشور تأثیرگذار دانست و از نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی خواست پلیس را در این زمینه یاری رسانند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها