مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

بسیج، مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است

سرتیپ دوم پاسدار ناصر باباخانی گفت: بسیج مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در هشت سال دفاع مقدس با رشادت، فداکاری و شجاعت از تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۴۲۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ - 19November 2020

بسیج، مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران استسرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس  کرمانشاه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیج و عرض تبریک به مناسبت هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: بسیج ماندگار‌ترین یادگار معمار کبیر انقلاب است که در پنجم آذر سال ۵۸ با نفس مسیحایی خویش فرمان شگفتن آن را صادر نمود که سالگرد این فرمان تاریخی یادآور حماسه پر شکوه مردم در طول انقلاب اسلامی تا کنون بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: بسیج مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است که حاصل شکل گیری و فعالیت همه جانبه آن فتح قله‌های عزت، حماسه و افتخار و رسیدن به قدرت والا بوده و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس با رشادت فداکاری و شجاعت تمام نمایان شد که به جان خریده و از تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

باباخانی در ادامه بیان داشت: بسیج یعنی دانشگاهی که هم انسان‌های پاک و انقلابی و ولایت مدار در آن درس جهاد، مقاومت، شهادت و ایثار میخوانند تا به عمل خود مقدمات حکومت اسلام ناب محمدی (ص) را در جهان و زمینه ظهور فرج امام عصر (عج) فراهم و آن را به ایشان واگذار کنند.

وی گفت: نفش آفرینی‌های بسیج در حوزه‌های فرهنگی، سازندگی، پیشرفت و آبادانی کشور و محرومیت زدایی و بهداشت و امروز نیز در قالب مدافعان سلامت می‌توان از برجسته‌ترین حوزه‌های فرهنگی و تفکر بسیجیان دریادل و انقلابی برشمرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت:فرهنگ و تفکر بسیجی امروز فراتر از جغرافیای ایران و در عرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است و منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد در جهان شده است. آغاز هفته بسیج را به عموم مردم شریف و انقلابی و جامعه بسیج کشور تبریک عرض نموده و تداوم راه شهدا انقلاب و بسیج و پیروزی و تمجید بیعت با ولایت امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و دفاع از مظلومان و مسلمانان جهان و مبارزه با کفر و استکبار و صهیونیسم و پر تلاش و اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج و توسعه فرهنگ بسیجی تاکید می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها