مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار اولین کتاب حوزه دفاع مقدس با ترجمه عربی در خوزستان

سردار عباس یوسفی گفت: در نیمه اول سال موفق شدیم اولین کتاب حوزه دفاع مقدس را به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر کنیم و بزودی نیز اولین کتاب ترجمه عربی را به مخاطبین علاقه‌مند حوزه دفاع مقدس تقدیم خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ - 19November 2020

انتشار اولین کتاب حوزه دفاع مقدس با ترجمه عربی در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز (پنجشنبه) در جلسه‌ای با حضور ۲ مترجم جوان خوزستانی به اهمیت انتشار گسترده اخبار و محتوای حوزه دفاع مقدس در عرصه بین‌الملل اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط استراتژیک خوزستان در کشور و منطقه ما را برآن داشت تا رویکرد جدیدی در بحث انتشار محتوای دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود: به لطف خدا و در نیمه اول سال موفق شدیم اولین کتاب حوزه دفاع مقدس را به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر کنیم و بزودی نیز اولین کتاب ترجمه عربی را به مخاطبین عزیز و علاقه مند حوزه دفاع مقدس تقدیم خواهیم کرد.

سردار یوسفی گفت: همجواری خوزستان با چندین کشور عربی و آمار بالای جمعیت هموطنان عرب استان و همچنین بازدید گردشگران عرب زبان از مناطق عملیاتی و موزه ها باعث شد که ما به فکر ترجمه و انتشار اخبار و محتوای ادبی شاخص حوزه دفاع مقدس به زبان عربی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: خواهر و برادر شرهانی که از جوانان متدین و مترجمان خوب استان هستند را دعوت به همکاری کردیم تا فتح بابی باشد برای همکاری بیشتر و بهتر و ترجمه عربی و انگلیسی متون و آثاری که بتوانند نظر مخاطب خارجی به حوزه دفاع مقدس را جلب کنند که این امر باعث ظهور بیشتر فرهنگ ناب دفاع مقدس در عرصه بین‌الملل نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار