بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته بسیج

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ - 19November 2020

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته بسیجبه گزارش دفاع‎پرس از کردستان،  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

«وَ اَعِدّا لَهُم مَا استَطَعتُم مِّن قُوَّهٍ وَّ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَّاللهِ وَعَدُوَّکُم»

چه زیبا واژه‌ای است «بسیج» که به دست مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در جامعه اسلامی و انقلابی ایران جلوه اعلی پیدا کرد و در پنجم آذر ۱۳۵۸سرچشمه رودخانه خروشانی شد که هم زنده است و هم زاینده و هم فزایندگی دارد و با الهام از مکتب سرخ حسینی (ع) به عاملی پایدار برای حفظ امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

امروز بسیج با اقتدار و درک و فهم بالاتر از دهه های گذشته و با بصیرت بیشتر، تمام تلاش خود را در راستای به کارگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سرافرازی سرزمین ایران و ایرانی به کار گرفته و در مسیر وصیت امام (ره) و شهدا حرکت می کند.

بی شک اصلی ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

اما دشمنان کوردل بدانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد، نمی توانند توطئه ها و دسیسه های خود را در سرزمین امام زمان (عج) پیاده کنند و با تهاجم فرهنگی که به راه انداختند اعتقادات پاک و ارزشهای مقدس این مردم را لگد مال کنند زیرا این تفکر بسیجی است که مقتدرانه بر این دسیسه های پلید دشمنان غلبه می کند و این حضور  با اقتدار بسیجیان در صحنه قابل ستایش است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و گرامی‌داشت این هفته را به تمامی بسیجیان جان برکف دیروز و امروز تبریک و تهنیت می گوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار