در شماره 263 هفته‌نامه خط حزب‌الله آمده است؛

معیشت مردم؛ دغدغه‌ی همیشگی رهبر انقلاب اسلامی/ مردم آمریکا از دست رؤسای خودشان عاصی شده‌اند

در شماره 263 هفته‌نامه خط حزب‌الله آمده است؛ با عنوان «دغدغه معیشت مردم» منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ - 20November 2020

خط حزب‌الله ۲۶۳ | دغدغه معیشت مردمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در این باره نوشت:

[*] یکی از شعار‌های انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیریِ آن، «توجه به معیشت عمومی مردم، رفع فقر و توجه به مستضعفین» بوده است. آنچنان که در بیانات امام و رهبری کلیدواژه‌ی مستضعفین و رفع فقر از موضوعات پربسامد بوده است. در سخن هفته‌ی این شماره از نشریه‌ی خط حزب‌الله پنج سرفصل اصلیِ از دغدغه‌ی همیشگی رهبر انقلاب درباره معیشت و مشکلات اقتصادی مردم مرور شده است.

[*]در پی جنایات تروریستی گروه‌های تکفیری در کابل که منجر به درگذشت دانشجویان و دانش‌آموزان افغانستانی شد، نشریه‌ی خط حزب‌ا... بخشی از بیانات رهبر انقلاب، درباره‌ی قرابت ملت ایران و افغانستان را برای اولین بار منتشر می‌کند؛ رهبر انقلاب: افغانستانی‌ها برای ما نزدیکتر از برادر و خویشاوندند؛ نگران و دعاگوی «هم‌خانگان»

[*] سال ۹۹ همچون سال‌های گذشته یک نام اقتصادی دارد: «جهش تولید». یکی از اصلی‌ترین مطالبات رهبر انقلاب ذیل این نام‌گذاری از ابتدای سال تا کنون رفع موانع پیشِ روی فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی و میدان دادن به نیرو‌های مردمی برای تولید است. با گذشت حدود ۸ ماه از ابتدای سال، بخش‌های مهمی از این مطالبات به انجام نرسیده است؛ هنوز، اما تا پایان سال چهارماهی باقی مانده است و در همین فرصت کوتاه هم کار‌های بزرگی می‌توان کرد. نشریه‌ی خط حزب‌ا... با این هدف، ۱۰ نکته‌ی اساسی درباره جهش تولید در بیانات رهبر انقلاب را بازخوانی می‌کند.

[*]دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:

مردم آمریکا از دست رؤسای خودشان عاصی شده‌اند / کلام امام

سه شرط دستیابی به آرمان‌های بزرگ / حزب‌الله این است

حضور زن مسلمان در همه‌ی میدان‌ها به شرط رعایت عفاف / خانواده ایرانی

هنر استعداد ایرانی را با تولید واکسن ایرانی نشان دهید / مسئله روز

مدیران جوان و کارآمد ظرفیت‌های کشور را فعال می‌کنند / دولت جوان انقلابی

[*]طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به روح مطهر شهید مدافع حرم شهید دریاقلی سورانی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار