نماینده ولی فقیه در بوشهر:

تاریخ اسلام ایثارگری‌های جوانان بسیجی را فراموش نمی کند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: بی تردید تاریخ اسلام، جهان و ایران هیچگاه ایثارگری‌های جوانان بسیجی را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۲۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ - 20November 2020

تاریخ اسلام ایثارگری‌های جوانان بسیجی را فراموش نمی کندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نشست آدینه با تاکید بر توجه به حفظ سلامتی اظهار داشت: یکی از احکام و تکالیف مهم اسلامی حفظ سلامت و مراعات بهداشت شخصی و اجتماعی است.

وی گفت: سلامت را یک نعمت الهی دانست و گفت: سلامتی برای آسایش، فعالیت شغلی، عبادت و خدمت از اهمیت بالایی برخوردار است که حفظ سلامت در دین مبین اسلام به عنوان یک واجب اهم به شمار آمده است.

وی امنیت و عافیت را دو نعمت مهم الهی دانست و افزود: نسبت به این دو نعمت با اهمیت بسیاری از مردم بی توجه‌اند و زیان می‌بینند که بر اساس روایتی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) بالاترین نعمت عافیت و سلامت است پس به آن توجه ویژه شود.

امام جمعه بوشهر، با استناد به روایتی از ائمه اطهار(ع) بر حفظ سلامتی در مقابل کرونا تاکید کرد و گفت: در این شرایط ویژه بیماری کرونا بر همگان لازم است که امور بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیرانه و درمانی این بیماری را مراعات کنند و در راستای احکام شرعی و عقلانی حفظ سلامت خود و دیگران ضروری است.

وی،با تبریک و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) و تسلیت رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه (س) و با اشاره به هفته بسیج خاطر نشان کرد: بسیج، عامل اقتدار همه جانبه ایران و لشکر ولایت در عرصه دفاع و خدمت است.

صفایی بوشهری، با تبریک هفته بسیج به نقش این نیروی لایزال الهی پرداخت و تصریح کرد: هم اینک نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اقتصادی، عمرانی و علمی، بهداشتی و خدماتی و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در خط مقدم تلاش جهادی قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر افزود: بی تردید تاریخ اسلام، جهان و ایران هیچگاه ایثارگری‌های جوانان بسیجی را فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه بوشهر، به روز کودک پرداخت و تاکید کرد: تمامی والدین، مربیان و معلمان باید به تربیت فرهنگی و دینی بر اساس آموزه‌های اسلامی کودکان توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار