یادداشت/ بتول شاهبازی

بسیجیان، حامیان واقعی اسلام و انقلاب

اقشار مختلف بسیجی با ویژگی ولایتمداری و حضوری شکوهمندانه در صحنه حامیان اصلی و واقعی اسلام و انقلاب به شمار می‌روند.
کد خبر: ۴۲۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ - 21November 2020

بسیجیان، حامیان واقعی اسلام و انقلابگروه استان‌های دفاع‌پرس - بتول شاهبازی؛ اقشار مختلف بسیجی با ویژگی ولایتمداری و حضوری شکوهمندانه در صحنه حامیان اصلی و واقعی اسلام و انقلاب به شمار می روند.

بسیج لشکر مخلص خداست و به همین خاطر است که امام راحل در اهمیت آن به این مطلب مهم اشاره کرده اند.

هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تجلیل از ارزش های پاسداران و بسیجیانی است که در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی برای عزتمندی و سربلندی میهن تلاش کرده اند و هم اینک نیز با گذشت افزون بر چهار دهه از عمر نظام اسلامی پا در رکاب رهبری و دلسوزان انقلاب برای حفظ دستاوردهای اسلام می کوشند.

هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای تجلیل از ارزشهای افرادی است که جانانه در صحنه مانده اند و در هشت سال جنگ تحمیلی و سالهای تحریم و فشارهای دشمنان با تقویت روحیه ایثار و مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای عظمت اسلام و میهن از جان گذشته اند و به راه پر افتخار و عزت شان ادامه می دهند.

بسیجیان در حقیقت پاسداران و حافظان خون مطهر شهیدان هستند و با جان و دل در سخت ترین شرایط کشور مدافع اسلام و انقلاب می مانند و بر همین اساس است که دشمنان کشورمان از بسیج و بسیجیان سلحشور هراس دارند.

سپاه سرافراز و بسیج مقتدر در این سالهای دشوار اسلام با شایستگی و جاودانگی توانسته اند راه پرافتخار شهیدان را ادامه دهند و با تاسی از قیام ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای اسلام و انقلاب و دفاع مقدس نام اسلام و میهن را زنده کنند.

هفته بسیج و گرامی داشت این ایام فرصتی ارزشمند برای پیمان بستن با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز میهن بوده و قطعا و یقینا در این مسیر باید گام برداریم و همه اقشار جامعه خود را بسیجی بدانند و با روحیه ایثار و مقاومت مقابل زورگویی های ترامپ و سران استکباری بایستند و با تمام قوت در شرایط دشوار اقتصادی و کرونایی برای ملت سربلند ایران اسلامی خدمت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها